Epilog

1.4K 158 9
                                    

31st of December

"Deset!"

"Devět!"

"Osm!"

"Sedm!"

"Šest!"

"Pět!"

"Čtyři!"

"TŘI!"

"DVA!"

"JEDNA!"

"ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!"

Po odpočítání sekund, zbývajících do Nového roku, ke mně přiběhl Ben, který zapaloval rachejtle a chytl mě za ruku. Přitulila jsem se k němu a hlavu jsem si opřela o jeho rameno.

Za pár sekund na temnou oblohu vystřelilo několik nádherně barevných světélek, které vytvořily úžasný ohňostroj.

"Šťastný Nový rok, broučku." Usmál se na mě Ben a přitáhnul si mě za pas blíž k tělu.

"Tobě taky, lásko." Široce jsem se na něj usmála a spojila jsem ruce za jeho krkem.

"Miluju tě." Šeptnul a pomalu se ke mně nakláněl.

"Já tebe víc." Opáčila jsem těsně před tím, než se mi Ben přisál na rty.

"Ne. Já tebe víc." Zamumlal.

"Ne. já tebe víc."

"Víš, že tuhle hru vždycky vyhraju, tak ticho a dej mi pusu." Nerada to přiznávám, ale má pravdu.

Přilepila jsem se znovu k jeho rtům a začala jsem s nima pohybovat.

Odtáhli jsme se až když přiběhla Lilly a začala Bena tahat za bundu.

"Copak princezno?" Usmál se a kleknul si k ní. Nic neřekla, jen natáhla ruce a Ben pochopil, že chce k němu. Držel ji na ruce a druhou si přitáhl mě, objala jsem ho kolem pasu a usmála jsem se na něj s hlavou položenou na jeho rameni. Úsměv mi opětoval a líbnul mě na čelo. To samé udělal i Lilly.

"Víš, že se mi splnil sen? Ale ne jako životní sen, i když to taky, ale teď myslím jako sen ve spánku. Ten den jak jsme se poznali se mi zdálo přesně to jak jsme se seznámili." Řekla jsem.

"Některé sny se plní." Usmál se a dlouze mě políbil.

"Nezapomněl jsi na jmelí?" Zeptala jsem se zvědavě.

"To dělám jen na Vánoce, princezno. Dáme kakao?" Usmál se a kouknul na Lilly.

"Jó! Kakajo!" Zajásala Lilly a začala tleskat. Ben ji postavil na zem a Lilly se rozeběhla do domu. Chtěla jsem běžet z ní, ale Ben mě chytil za ruku a otočil si mě zpět k němu.

"Ještě chviličku." Zakňoural s psíma očima a přitáhnul si mě zpět.

"Znám tu tvojí chviličku." Zasmála jsem se. "Místo pěti minut jich bude dvacetpět."

Nic neřekl a políbil mě.

"Miluju tě."

"Já tebe taky."


Takže. Doufám, že se Vám Vánoční speciál líbil. A ještě jednou Vám přeju hezké prožití zbytku svátků a Šťastný Nový rok a hlavně hodně štěstí a zdraví v něm.

Do března by měl vyjít nový příběh, jen ještě nevím kdy přesně. To uvidím podle školy.

Mám Vás ráda.♡

Just A Dream ✔Where stories live. Discover now