Cap. 1

301 22 16
                                    

Stau in fata oglinzii asezandu-mi rochia pentru a fi cat mai iimpecabila in fata Consiliului Regal. O rochie neagra pana in pamant, cu dantela de la brau in jos iar bustul un corset din pele ce imi avidentiaza talia subtire. Parul negru ce imi ajunge pana la solduri este impletit intr-o coada simpla dar cu cateva fire rebele ce imi inconjoara fata. Pielea-mi alba acum pare ca de portelan imbracat in culoarea mea preferata. Pentru o regina ar parea foarte ciudat sa se imbrace singura dar eu prefer sa o fac. Nu imi place sa imi umble cineva in camera inafara de slujnica de inredere ce imi face curat... Cu ea ma jucam cand eram mica si pot spune ca o cunosc dintotdeauna, altcineva inafara de ea nu intra aici.

Doua bataia abia auzibile in usa imi distrag atentia de la corpul meu reflectat in oglinda si strig un "Intra" puternic pentru a fi auzit dincolo de usile de mahon. Acestea se deschid si Mya intra in camera zambind.

- Doamne ce frumoasa esti Elizabeth ! spune admirandu-ma. Pardon Regina Elizabeth !

- Ohhh te rog lasa-ma cu astfel de lucruri Mya stii prea bine ca iti este permis sa imi borbesti la per tu ! spun cu glas bland.

- Bine, am venit sa te anunt ca s-a adunat tot Consiliul Regal si ca esti asteptata ! spune ea vorbind rapid.

- Au venit si parintii mei ? intreb curioasa.

- Da ! raspunde ea promt.

- Deci e ceva grav de s-au intrunit asa brusc !

- Nu stiu draga mea, vei afla daca te duci mai repede !

- Desigur, desigur ! spun iesind mergand in pasi alerti spre usa.

Deschid usile iar cei doi gardieni ce pazesc zi si noapte intrarea in camera principala isi pleaca cu respect capul. Le raspund politicoasa printr-o inclinare a capului apoi cu viteza specifica vampirilor in mai putin de 30 de secunde ajung in fata usii salii de adunare a Consiliului. Imping usile usor si las descoperita privirii masa lunga l care stau cei 12 consilieri cu tot cu asazisii parinti ai mei fotul si fosta rege si regina a vampirilor. Astept in prag cat toti se ridica in picoare si fac o plecaciune scurta in semn de respect. Apuc de o margine si de alta a rochiei si le raspund asa cum se cuvine. Merg dreapta si incet spre scaunul meu din capatul mese iar atuci cand ajung in dreptul lui este tras de un servitor si ajutata sa ma asez. Ma uit la fiecare in parte si astept sa mi se spuna motivul acestei intruniri.

- Regina Elizabeth sunteti mai frumoasa pe zi ce trece ! aud glasul lingusitorului de Allan.

- Sa trecem peste formulele de complezanta si sa trecem la subectul acestei intruniri de urgenta ! spun privindu-mi tatal.

- Desigur ! spne acesta. Ne-am adunat in formula completa pentru ca ne facem griji in privinta tronului ! spune formal.

- In privinta ronului ? Nu inteleg !! Sunt mai bine de 1500 de ani de cand am urcat pe tron si nu au fost niciodata probleme ! spun uimita impreunandu-mi mainile pe masa.

- Asa este draga mea dar nu ai un regent, nu est casatorita si deja se pun multe semne de intrebare in randul supusilor ! Tronul cere un mostenitor, de preferat baiat dar cere un mostenitor iar dupa cum ai spus ai 1500 de ani de cand esti pe la putere, singura ! spune tatal meu promt.

- Si ce doriti sa urc in dreapta mea un neghiob ca Allan ? intreb eu si glasul numitului se aude revoltat.

- Nu desigur dar...

Insa nu isi termina fraza ca usile salii sunt rantite de pereti si o Ailin grabita vine spre noi trantind o carte imensa pe masa.

- Pot sa stiu si eu Ailin ce insemna lipsa asta de respect ? intreb iritata.

All my loyaltyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum