O pár minut zazvonilo tak som išla do triedy. Celu hodinu mi Dylan posielal nejake listočky ale ja som si ho nevšimala. Keď zazvonilo vybehla som z triedy a hneď šla domov.
Doma
Keď som prišla domov spravila som si špagety. Dojedla som a šla som do izby. Zapla som si notebook a šla na FB. Lajkovala som fotky a naraz mi prišla žiadosť od Dylana Stinkinsa. Žiadosť som prijala a v tej chvíli mi začal písať.
"Takže som tvoj sexy chlapec?"
,,Dylan vieš že som ti iba chcela pomôcť,,
"Dobre ty krasavica"
,,Nehovor mi tak,,
"Meghan poť von"
,,Keď poviem ano nebudeš ma už otravovať?,,
"Možno"
,,Tak fajn,,
"O 10minút pred kaviarňou"
,,Ok,,
.............................................................
Podišla som ku skrini a prezliekla som si (media) a šla som dolu. Obula som sa a vyšla z domu. O takých 5minút som bola pred kaviarňou. Dylan tam už stal a usmieval sa tým jeho zlatučkym usmevom.
"Ahoj"
,,Caw tak čo budeme robiť?,,
"Zabavať sa. Tak poooť"
Dotiahol ma ku zábavnemu parku. Bolo tam asi milion stankov z občerstvením a ďalšich milion kolotočov.
Tak Meghan dnes sa budeš baviť.
Tým si niesom až taka ista.
Čo! Pozri na toto.
Začal sa tam vlniť a tancovať. Ja som sa smiala tak ma vtiahol do tanca...Vyskúšali sme asi každy kolotoč mali sme aspoň štyri cukrové vaty a zabavala som sa ako nikdy pred tým.
"Soooom hlaadný!"
,,Aj ja. Počuvaj ideme ku mne a spravime si lievance zo šľahačkov a jahodami,,
"Ooooch už mi teču slinky"
Doma
Tak poooť. Potiahla som Dylana do kuchyne a poviberala som všetky veci ktoré budeme potrebovať. Jasne že si Dylan všimol šľahačku a začal si ju striekať do úst.
,,Heej!,,
"Čo! Chceš aj ty?"
,,Áno prosím,,
Keď som to dopovedala Dylan začal striekať šľahačku všade na moju tvar len nie do úst. Vytrhla som mu šľahačku z ruky a začala po ňom striekať. Dostriekala som a Dylan sa začal ku mne približovať. Ja som sa vzdiaľovala až kým som nenaburala do steny. On vzal šľahačku a nastriekal mi ju do vlasov. Ja som naňho skočila a začala som sa do neho cela vytierať. On sa iba smial. O niekoľko minút som cítila smrad. Ten smrad spôsobil pripečený lievanec. Nakoniec sme z Dylanom vykašľali na lievance a šli sme do izby.
"Meghan môžem tu ostať na noc"
,,Jasne! Idem sa osprchovať a hlavne tu nič nerozbi.
O takých 5 minút som sa vratila do izby v spodnom prádle a videla Dylana ako si ma prezerá. Rýchlo som si obliekla čierne teplakove kraťasy a čierny voľny croptop.
"Wow vieš krásne kresliť"
,,Ďakujem,,
"Aj mňa si pekne nakreslila"
,,Čooooo!? choď sa už osprchovať,,
"Dobre už idem"
,,V kupelni su uteraky a potom ti prinesiem nejake veci.
"Okey"
Kým sa Dylan sprchoval šla som do ockovej skrine a vybrala som mu nejake tričko a teplaky. Vošla som do izby a Dylan tam stal len z uterákom okolo pasa. Usmiala som sa na neho a hodila mu veci. Odišla som z izby aby sa mohol obliecť. Keďže rodičia šli na služobku doma som len ja a Dylan. A tooo je uplne že "super"
"Hej nepozrieme si nejaky film"
,,To by nebolo zle. Vyber nejaky film ja spravím popcorn...
O 22:26 sa film tak sme išli do mojej izby. Ja som Dylanovi ustlala na zemi a mohli sme isť späť.
Ráno
Keď som sa zobudila Dylan ešte spal tak som su naňho sadla a začala ho buduť.
Dylan vstavaj. Dylaaaan halooo.
Milujem ťa Meghan povedal zo sna.
Hah aj ja teba. Vstavajzakričala soma vylepila som mu taku slapšiu facku.
Heej čo robiš!
Budim ťa.
Tým že ma fackuješ.
Inak to nešlo.
Sexy a k tomu drsna! Hmmmm
Vieš čo si debil!
No to ti ďakujem! A nechcela by si zo mňa zlisť.
Keď som zliezla z Dylana šla som do kupeľne kde som si spravila rannu hygienu. Vratila som sa do izby a šla som sa obliecť. Obliekla som si slabo modre jeansy a biele tričko. Spravila som si jemne ličenie a učesali si vlasy. Keď som bola hotova šla som dole do kuchyne vzať mne aj Dylanovi vodu a desiatu. Zbalila som to do ruksaku a začala hľadať Dylana. Našla som ho zababušeneho v mojej posteli.
,,Dylan vstavaj a hovorim ti to naposledy,,
"Dobree"
,,Poslušni chlapec,,
O par minut bol hotovy a konečne sme mohli isť.
V škole
Dylan sa hneď rozbehol ku Scottovi.
"Vy ste spolu?"
,,Nie,,
Scott zoznam sa tu z Drsnov Meg
"Teši ma"Scott mi podaval ruku tak som mu ju poriadne stlačila.
"Au ty máš ale silu."
,,Ja som sa iba uškrnula,,,,Taaak chlapci z ktorou skupinkov dievčat sa mam baviť?,,
"Tak stými na ľavo sa nebav tam su namyslene pipky. Tie na pravo su pre teba zabavne a sexy."
,,Čiže prava,,
"Ano"Pristupila som ku skupinke a pozdravila som sa.
,,Ahojte,,
"Ahoj" povedali jednohlasne
"Ty si Meghan že ?"
,,Ano,,
"Tak ty si naša. Ja som Melisa toto je Emyli,Medison,Sofii,Katrine,Lily a Wendy.
,,Teší ma ja som Meghan,,
"Taak Meghan pači sa ti niekto?"
,,Nie,,
"A čo Dylan?"
,,Nie sme len kamarati,,
"Takže sa ti nemači?"
,,No možno má zlaty usmev a pekne oči ale Nie,,
"Meghan myslím že vedieš menšiu vojnu medzi Hlavou a Srdcom."
,,Čo nie,,
"Ale áno" povedali znova jednohlasne.
"Tak poďte už bude zvoniť"
Šli sme teda do triedy. Mali sme Vytvarku a za ulohu sme dostali nakresliť spolusediaceho. Čiže som musela znova kresliť Dylana.
Niktory sa fakt trapili stým kreslením. Keď som to mala hotove šla som to ukazať učiteľke.
"Meghan to je nadherne"
,,Ďakujem pani učiteľka,,
...
Zazvonilo a šla som ku skrinke vybrať si učebnice na ďalšiu hodinu. Prišlo ku mne dievča myslim že to bola Emyli.
"Ahoj"
,,Ahoj,,
"Počuvak nešla by si niekedy do kina?"
,,Rada pôjdem,,
"Tak to je super tak niekedy caw"
Znova zazvonil ten otravní zvonček a ja som rychlo bežala do triedy. Hodina bola fajn až nato že začalo pršať a ja nemam dažnik.
Išla som zo školy a stale pršalo.Keď som prechádzala okolo ihriska niekto ma chytil za ruku bol .....Tak ďakujem za votes aj zato že čitate knihu. Chcela som to skončiť napinavo.
Posielam pusu.
YOU ARE READING
TheNameOfLove
RomanceHolland Roden ako Meghan Mekenzie Dylan O'brien ako Dylan Stilinski Tyler Posey ako Scott Mccall Crystal Reed ako Alisson Keis