Nu mai suport!!!

12 2 0
                                    

-De ce nu te impui şi tu în viața copilui tău! Spuse doamna Hunchel, e adolescentă! Se poate lua cu iubituso' şi să plece în lume! Ieri a fumat cu băieții..alaltăieri s-a sărutat cu unul...joi, era gata gata, să se tatueze! Ieri când am încercat să vorbesc cu ea, iar ea, a luat telefonul şi a început să vorbească cu băiatul ăla: Bhread! Implică-te John!!! Ești tatăl ei!!!
Atunci John, şi-a scos țigară din gură, şi s-a uitat la mama Danielei, Emily şi i-a spus:
-Femeie,  car' m-a pus de te-am ales pe tine!!! Cine naiba m-a pus să mă căsătoresc cu o una ca tine!!! Lasă-mă'n-pacea mea!!! Femeie, eu sunt bărbatul în casa asta! Eu mă duc la lucru, !!! Iar tu  îți urmăreşti copilul!!! Lasă-o în pacea ei! 
La auzele acestor vorbe, Emily i-a dat o palmă peste față lui John. Orbit de furie, John aruncă pe jos castronul cu ciuperci, şi începe să o bată fără milă pe Emily.
Daniela stătea după perete auzind tot ce se întâmplă. Ca să nu fie şi ea victima unei violențe domestice, şi-a împachetat hainele, şi a plecat la Paula, cea mai bună prietenă a ei.
*
-Vreau să plec de-aici! Vreau să mooorrr!!! Spuse printre lacrimi Daniela.
Paula se apropie de ea, şi o mângâie unor pe spate:
-Scuze că-ți spun astea...dar...Toate au ajut rădăcină ca şi cauză, TU.
Tu ai fumat. Tu erai să te tatuezi. Tu erai să să te vopsești. Tu eşti așa indiferentă cu familia ta...
Îmi pare rău... dar tu eşti cauza...
-Nu e nimic! Mâine voi pleca în lume. Şi voi merge până am să mă dau de ultimul stâlp de pe planetă!
*
Dis de dimineață, Paula se
trezi. Nu credea că prietena ei de o viață, va fi în stare să i-a drumul vieții în spinare. Dar când se duse în camera de oaspeții să o trezească, acolo totul era vraişte'. În pat erau trei pete mici de sânge şi sub pernă se afla o lamă plină de sânge. Pe plapumă, era un bilet pe care scria:
,,Dragă Paula,
Mereu mi-ai fost alături, dar, acum am ales să parcurg un drum lung către adevărată mea viață de adolescent. Dacă te întrebi ce e cu petele de sânge, ei bine, sunt petele mele. Acolo este lama mea. Nu te speria. Am recurs la acest gest...ca să mai îmi scot sufletul din suferințe. Ştiu că până pe clasa a opta am fost doar sus..Am fost cea olimpică, mereu. Acum vreau, vreau să îmi croiesc propria mea viață. Te rog spunei mamei tale că e o persoană minunată. Spunele părinților mei, că...NICIODATĂ NU I-AM IUBIT! Paula tu mi-ai fost mamă, şi soră de o potrivă. Mulțumesc că până acum tu ai fost semnul de exclamare din viață mea!
TE IUBESC!"
Cu drag,  Daniela Hunchel

În paşi de adolescent...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum