Ik ren zo hard als ik kan, iemand roept me :"Katherine". Ik blijf staan en lach. "Ella slome!" roep ik. Ze komt haastig aanrennen en we lopen samen de winkel uit. "Heb je zin in ijs?" vroeg ik aan nick. Maar.. wacht eens even, net was ik nog in het bos met Ella, is dit een droom? Ik zoek naar de deur, en vind hem, glanzend rood met een gouden leeuwenkop als deurknop.
Ik loop er door heen en ik sta weer op de gang. Ik sluip naar de donkerblauwe , met sterren bezaaide deur met de grote klopper. Ik klop op de deur en een zware stem zegt: "wachtwoord?" Ugh. Ik weet het wachtwoord niet, maar elke keer blijf ik hopen dat er geen wachtwoord nodig is.
Ik struin door de gangen maar ik kom niemand tegen, dat had ik ook niet verwacht, want ik kom hier nooit iemand tegen. Ik kijk op mijn horloge: 06:30. SHIT. Ik moet nu opstaan! Ik ren door de gangen op zoek naar mijn deur, maar die lijkt verdwenen. Ik ren in paniek verder, en ik zie het einde van de gang, hier ben ik nog nooit geweest...
Er is een grote, zwarte, geblakerde en bekraste deur. Ik kom hijgend tot stilstand en ruk de deur open. Ik stap in een wervelende duisternis en val tollend omlaag. De deur slaat dicht en ik voel me koud en klam. "Als ik maar wakker word" schiet het door mijn hoofd. En met een schok besef ik wat er op de deur stond: blackheart. Sorry, ik ben me vergeten voor te stellen, mijn naam is Katherine. Katherine Blackheart.
JE LEEST
Blackheart (Dutch)
FantasyKatherine droomt over deuren die toegang geven naar dromen van anderen. In het begin is het leuk, maar wanneer ze de verkeerde deur opent nestelt een demon zich in haar hoofd.