Arkamdan gelen seslere aldırış etmeden yürümeye devam ettim.Bunlarla daha önce çok karşılaşmıştım.Yine ergen bir çocuk beni takip ediyordu aklı sıra.Ama bilmediği birşey vardı.Bana bulaşırsa bir böceğin bir örümceğin ağına yapışması gibi kalıverirdi benim ağlarımda.Kurtulamazdı elimden.Ya ölürdü,yada ölürdü o kadar.Çünkü niyetini biliyordum.Beni öldürmekti niyeti.Başıma o gün o şirkete giderek gerçekten büyük bir bela almıştım.Ama bundan kesinlikle pişman değildim.Eğer oraya gitmeseydim bu kadar güçlü olamazdım.Asla.Bende her kız gibi isterim tabikide özgürce yaşamayı,koluma sevgilimi takıp barlarda,kafelerde gezmeyi.Ama benim korumam gereken bir ailem vardı.Onları asla yanlız bırakamazdım.Ben bunları düşünürken yavaşlamıştım farkında olmadan.O sırada çocuk arkamdan geldi ve 'Dur!'diye bağırdı.Şaşırmıştım açıkçası.Yavaşça durdum.Ve tekrar şaşırdım çünkü çocuk en fazla 10 yaşındaydı.Yinede sesimi sert tutarak 'Ne var?'dedimçocuğa.Çocuk'Abla benden seni öldürmemi istediler ama ben bunu yapamam,çünkü sen benim gökyüzünden inen meleğim olmalısın'dedi küçük çocuk.Şaşırmıştım,gerçekten,hemde çok fazla.'Annen baban yokmu bakalım senin dedim.'Var-dı'dedi çocuk.'Ama onlar 2 yıl önce sana çok benzeyen biri tarafından öldürüldüler.Beni bulan adamlarda sadece bu işi yaparsam yaşayabileceğimi söylediler.'dedi.Ama ortada acı bir gerçek vardı ki,o çocugun ailesini öldüren bendim.'Ben senin meleğin olamayacak kadar kirliyim'dedim.'Ve ben ölmeyi gerçekten hak ediyorum'dedim çocuğa.Çocuğun gözleri doldu.Bir yaş damladı yanağından usulca.Ağzını açtı kapattı birkaç kere,ama bir türlü konuşamadı.Sanki söylemek istediği birşey vardı ama bir türlü söyleyemiyordu.Sonunda yaklaştı kulağıma ve titrek bir sesle'Ailemi öldürenin sen olduğunu biliyorum.Ve bu yüzden seni öldürmedim zaten.'dedi.'Peki benden nefret etmiyormusun?'diye sordum çocuğa.'Evet,ediyorum ama ben sen değilimki ellerimi kirleteyim.Seni öldürmeye değmez'dedi.Bunları biliyordum.Ama o küçücük çocuktan bunları duymak gerçekten fena koymuştu.Artık kim olduğumu anlamışsınızdır.Ben Masal Kara.
Öncelikle herkeze merhaba ve bu benim ilk hikayem.Yazım yanlışlarım olabilir özür dilerim ve by baes:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionO diğer kızlara benzemiyordu.Hiçte temiz bir sicili yoktu.Adının aksine hayatı tam bir kabustu.Kaçması gereken bir hayat vardı.Kendi hayatı.O da isterdi tabikide yaşıtları gibi koluna sevgilisini takıp alemlere akmayı.Ama bakması ve kollaması gereke...