BÖLÜM 3

189 15 13
                                    


Arkadaşlar,medyada Aral.Fark ettim ki Vini Uehara şu ana kadar hep kötü karakter olmuş bende farklı olsun dedim.Hadi iyi okumalarr.

Aral'dan
'Ayyy!'diye tiz bir çığlık attım notu okuduktan sonra.'Annağğğğğ' diye anırmaya başladım hemen.Annem koşarak geldi ve 'Konu ne?Ölüyomusun?İyimi...'diye kaldı.'A-a-aral b-baban napıyo orda!?'diye sordu.Benimde gözlerim doldu.'Bilmiyorum anne,lanet girsinki bilmiyorum!''Ama korkuyorum anne.Ya ona birşey olursa.Tamam şu anda sadece bayılmış olabilir,ama notta belkide daha fazlası olur diyor.'Annem o sırada durdu ve'Ne notu?'dedi.Hemen yerden kaldırıp annems verdim ve 'İşte bu not anne'dedim

Annem bir kaç saniye durdu.Okudu,tekrar ve tekrar okudu.Sonunda hala tepki vermeyince 'Anne,iyimisin?'diye sordum.

'Oğlum,sanırım bunu kimin yaptığını buldum .Masal Kara dedi.'Anne sen iyi değilsin gel,otur konuşalım'dedim.Annem oturdu koltuğa,başladı anlatmaya."Bak oğlum senin babanın bu kadar zengin olma sebebi hem kaçakçılık,hem de dolandırıcılık yapması.Baban 3 yıl önce Kara ailesine bulaştı.Ve hayatın en büyük hatasını yaptı.Kara Holding'i batırdı.Bu yüzden Kara ailesi ile baş düşmanız.Onunla aynı okulda olduğunu öğrendim bugün.Oğlum özür dilerim ama seni o okula göndermek zorundayım."Hadi ama anne sorun değil.Üzme kendini artık."O bir kız en fazla ne yapabilir ki?Değilmi?

Masal'dan.
O bir kız,en fazla ne yapabilir ki?diyen o kadar çok kişi olduki.Ama şu anda o lafları edenler yaşamıyorlar.

Çoğu kişi beni yanlış tanıyor.Benim gelen geçen herkezi öldürdüğümü sanıyorlar ama yanlış.Ben masum insanları asla ama asla öldürmem.Onları öldürmek yerine kendimi öldürürüm daha iyi.Ben sadece bana ve aileme bulaşanları öldürürüm.Ki bu ailenin içine Berk de dahil.Aniden telefonum çaldı.Berk arıyor...yazısı belirdi ekranda.Açtım telefonu."Sel.."diyemeden Berk bana "Masal iki dakika sus ve beni dinle.Bugün kan aldırdım.Annemleri bir kardeşim olduğunu konuşurlarken duymuştum.İnanmamıştım ama şu an fark ettimki doğruymuş.Raporlar elimde.Bir kardeşim var,ama o kişi olmaması gereken biri."Sesi sona doğru iyice kısılmıştı.Sonunda tekrar konuştu ve söylediği kelimeler şunlardı,"Masal,kardeşim sensin."Yo hayır hayır bu gerçek olamaz."B-berk sen ne diyorsun?Bu işte bir yanlışlık olmalı.Benim babam annemi aldatıp böyle birşey yapamaz."dedim ve telefonu sinirle kapattık."Aaaaa!"diye çığlık atıp elime geçen ilk şei yere attım.

Çok sinirliydim.Arabamın tamirden geldiğini hatırladım ve garaja indim.Parasını biriktirmek için 6 yıl uğraştığım Audi R8'im karşımda duruyordu.Hemen arabaya atladım ve allah ne verdiyse gitmeye başladım.Dünya umurumda bile değildi.Ara yollardan giderken aniden ana yola çıktım.Arabalara makas atarak geçmeye başladım.Arkadan gelen korna seslerini bile tınlamadım.Önümde çok keskin bir viraj vardı.Aynı zamanda ben 240 ile gidiyordum.Frene basmayı demedim ama tutmadı."Allah kahretsin!"diye bağırdım.Bende panik atak vardı.Ve bilincimi kaybetmeden önce hatırladığım tek şey sol tarafımdaki acıydı.

Berk'ten
Masal telefonu kapattığından beri aklımdaki tek soru acaba kendine veya başkasına birşey yaparmıydı?.Bende böyle olmasını istemezdim.Ama yapabileceğimiz gerçekten bir şey yoktu.Ben tam bunları düşünürken telefonun çaldı."Alo?"diyerek açtım telefonu."Merhaba Berk Bey.Arkadaşınızın telefonunda görülen son isim sizsiniz ve bizde sizi aradık.Arkadaşınız yolda hızla giderken bir viraja yaklaşmış frenleri tutmamış,ve o da bariyerlere çarpmış Onu bulduğumuz da çok kan kaybetmişti.Ve hala da öyle."Yutkundum,ve duyduklarımı sindirince titrek bir sesle "Hangi hastahane?"diye sordum.Kadın "Şanlı Hastanesi"dediği anda telefonu kapattım ve arabama atladım.Gözlerim doldu.Ama sonra Masalın bana söyledikleri aklıma geldi."Erkek adam ağlamaz koçum"demişti bana annem öldüğünde.Bende bu yüzden kendimi toparladım.

Bunları düşünürken hastaneye gelmiştim.Hemen arabadan indim ve danışmaya doğru koşmaya başladım.Vardığında" Masal Kara hangi ameliyathane de öğrenebilir
miyim?Onun kardeşiyim de."6 numaralı ameliyathane.4.katta."Hemen koşmaya başladım.Doktoru gördüm ve hemen yanına koşup "Masal nasıl?"diye sordum.Doktor"Hayatla savaşıyor" dedi.Ve o an anladımki Masal ölecekti.Ama ben ölmeyeceğine inanıyordum.Masal Kara canım bu.O ölmeyecek.

Selam kızlarrr.Gerçi okuyan da yok ama neyse.Bb

Kötü KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin