Capitolul 1

48 4 1
                                    

Mama- Kate coboară la masa e 11 dimineața!
Kate- Cobor imediat mamă.
Ma ridic din pat si ma duc sa fac un dus călduț ca sa ma trezesc. Abia m-am mutat in Londra, dar bine ca nu doar eu si prietena mea Evie. Adora one direction si isi dorește asa mult sa meargă la concert din clasa a VII a eu nu sunt înnebunită dupa trupa asta de baieti dar nici nu pot spune ca ii urăsc. Mai mult imi este antipatic unul din trupa, Harry Styles. Este asa fițos, deci tipic pentru o vedeta. Am coborât la masa, mama a facut clătite cu ciocolata, preferatele mele 😍.
Kate- Tata cand vine cu restul bagajelor aici ?
Imediat se aude soneria la intrare...
Mama- Acum, dar fratele tau unde este ?
Kate- Nu stiu, nu sunt dădaca lui, si nici nu vreau.
Ma duc in camera mea luând si restul bagajelor care le-a adus tata pentru mine. Am o camera imensa e cat doua camere de la fosta mea casa. Trebuie sa ma pregatesc maine ma duc la liceu si nu stiu ce colegi voi avea, dar stiu ca voi avea câteva ore cu Evie, abia astept sa ma revăd cu ea.
M-am hotărât sa mă duc pe afara sa vad cum sunt locurile sa vad noua mea școala si sa ma întâlnesc cu Evie. O sun pe Evie si imi raspunde cam greu dar bine ca mi-a raspuns.
Evie- Am ce-a mai tare veste ever, bine aproape ever, am câștigat doua bilete VIP la concertul de maine seara One Direction...
Kate- Stai, ce ai zis ? Si pe cine iei?
Evie - Pe tine draguta !!! Nu mai cunosc pe nimeni pe aici.
Kate- Ok, de dragul tau. Apropo vrei sa ne întâlnim pe la 2 in fata la mine ?
Evie- Da, sa ne mai plimbam putin, deci la 2 rămâne?
Kate- Ok, pup pa ...
Convorbire încheiata.
---------------------------------------
Hei, asta e primul meu capitol stiu ca nu e destul de lung, stiu ca nu e nici actiune, dar va fii in următorul capitol.
Daca aveți sugestii va rog sa imi dati, sunt la inceput si Mi-ar plăcea sa imi mai dati sugestii dar va rog fara jigniri .

Randomly destinies?(1D fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum