Este aproape ora 2 si eu nu sunt gata, ma îmbrac într-un maieu alb, o pereche de pantaloni scurți mulați si lenjerie intimă neagră cu dantela si o pereche de converși albi. Ii salut pe părinți si ma duc afara, in 2 minute ajung la Evie. Am ajuns si ea ma aștepta. Am mers la mall si dupa la un Starbucks. Din păcate a trebuit sa imi termin singura cappuccino-ul deoarece Evie a trebuit sa plece de urgentă.
Am terminat de băut cafeaua si am primit un mesaj anonim cu " Hei drăguțo cand ne întâlnim si noi ca vad ca ai rămas singura". Am ieșit rapid din Starbucks si cand scriam un mesaj acelui idiot de anonim, ma izbesc de un corp dur, mai ceva sa cad.
Aud o voce de bărbat care ma întreaba:
- Esti Ok?
- Nu, nu sunt mi-au spart telefonul!
- Oh, scuze am sa iti schimb sticla sau telefonul, cum vrei...
Imi ridic capul ușor auzind aceste vorbe si strig:- Cine te crezi tu sa poti cumpara un telefon nou atat de scump!ma uit mai atent si observ ca el e, Harry Styles?!!?of doamne am spus asta cu voce tare.
- Vad ca imi stii numele, uite ia o poza cu noi doi si gata daca e poate ne mai întâlnim si iti schimb ecranul.
In acel moment isi scoate telefonul face o poza si mi-l arunca...- Uite poza, eu ma grăbesc mai vorbim, poate vii la concert.
- Stai....!!!!dar a fost prea târziu ca deja plecase cu masina.
Acum eu ce sa fac cu telefonul unei vedete, pe care eu nu o suport.
Ajung acasa, ii salut pe părinți si vad ca nu raspunde nimeni, asta însemnând ca nu e nimeni acasa, de plictiseala incep sa ma uit pe telefonul lui Herry. Am găsit o mie de poze cu el, cu Trupa cu fostele dar de acum 2 ani. Ma uit prin contacte si vad o mie de numere de vedete. Inainte de asta o sun pe Evie sa ii spun ce am pățit, a spus ca vine in 5 minute ma mine asa ca am facut niste popcorn si curat prin camera.
Suna cineva la ușa, ma duc sa răspund e chiar Evie. M-am gândit sa ne distram putin cu telefonul lui Styles si am sunat de pe telefonul lui pe Zayn
---convorbire telefonică-----
- Buna Zayn
- Buna, te cunosc?
- Nu cred dar as vrea sa vorbim.
- Ok, spune....
- Ai vrea sa ne întâlnim undeva azi ?
- Unde?
- Nu stiu sigur, abia m-am mutat aici si nu am idee unde sa ne întâlnim.
- Am eu o idee hai in parcul central, e Ok ?
- Da, in jumatate de ora Ok?
- Da, pa
- pa pa :)))
-----convorbire încheiata ------
- Cineva are întâlnire cu Zayn !!
- Mor, era vorba sa ne distram, oricum mi-am bagat numarul lui de telefon intra meu si m-am îmbrăcat lejer: un maieu negru, o pereche de pantaloni scurți albi, o hăinuță neagră pe deasupra si o pălărie, o pereche de ochelari de soare si niste tocuri nu foarte înalte( ca in imaginea de mai sus). Am ajuns in parc si l-am zărit pe
Zayn, dar însoțit de cineva... tot un baiat...
Acesta a fost si al 2 le-a capitol sper sa va fi plăcut astept sugestii si voturile voastre, va pup.
CITEȘTI
Randomly destinies?(1D fanfiction)
FanfictionKate o fata aproape obișnuita cu câteva secrete in viata sa...si nu suporta 1D Harry o vedeta super, dar uneori încrezut si enervant... -Perspectiva- Kate iese liniștita dintr-o cafenea si isi scoate telefonul deoarece primește un mesaj, un mesaj an...