A fost odatã o preafrumoasa fata. Ea nu avea tata..... sau cel putin nu stia care este.
Mama Denisei era curva . Mama ei a învãtat-o ce știa ea mai bine : ARTA MACHIAJULUI .
Intr-o zi bunica ei o suna sa îi spună ca s-a futut cu cine nu trebuia și a luat sida. Mama Denisei a pregătit un cos cu mâncare și medicamente ....deoarece știa mai bine ce trebuie făcut în cazul ăsta. ... . Desigur o pregătii și pe fată . Mama ei i-a dat pe ea o scufita albă...
Luandu-si adio , ea placa la drum , prin pădure . Mama o avertiză sa nu se fută cu lupul.Ea fericita îi saluta pe toți din sat și mai ales pe cei 47 de prieteni ai ei . Când a ajuns în padure s-a aplecat , iar lupus pâşşş pâşşş pâşşş în spatele ei u-a dat chiloții jos și. .. nu apuca sa zica nimic Denisa.
Lupul nu apuca sa facă prea multe ca trecea Doamna Lupoaica și el trebuia sa dispară .
Scufita acum stătea întinsă pe jos intr-o balta de sânge . Ea ... neavand ce face altceva a trebuit sa își continue drumul cu dureri mari la "pasarică " .
Când a ajuns în satul bunici ea nu a înțeles de ce toți oamenii rad de ea spunandu-i :
"Ce faci Scufita Rosie ? Te-a prins lupul ? Hahaha"
Ea a început sa plângă în hohote . Simțea ca toată viața ei s-a dus în 5 minute .
Când a ajuns la bunica ei cu coșul și medicamentele i s-a plâns și u-a povestit tot ce i s-a întâmplat . Ceea ce nu stia Scufita Rosie era ca bunica ei este doctor.
Ea a cusut-o și i-a redat virginitatea de mult pierduta :) .
ȘI AȘA S-A NĂSCUT POVESTEA SCUFIȚEI ROSII.
CITEȘTI
Inceputul Scufitei Rosii
FanfictionV-ați intrebat vreodata cum de a luat nastere povestea Scufiței Rosii ?