Steve en Hanna worden wakker en ze waren bij elkaar aan het slapen. Toen gingen ze naar beneden en toen hoorde en zag haar moeder huilen. waarom wisten we niet. Maar dat vertelde ze me wel ik huilde ook in barste uit, want mijn vader is overleden.
Nadat ze het slechte nieuws hebben gehoord. Gaan ze snel douche en aankleden. Daarna gaan Hanna en Steve naar Ineke en Luke. Hanna verteld hun het slechte nieuws en ze condoleerde me. En ze vrolijkte me op. Daar was ik blij mee. we gingen met zijn vieren bij mijn huis slapen. mijn moeder heb ik nog gelukkig ; zegt Hanna. En ik heb steven ook nog. als mijn moeder ook dood gaat mag ik misschien bij steven wonen.
Het was zondag ze gingen niks doen want ze hadden niks te doen maar Hanna ging wel naar familie dat was omdat zij nog niet wisten dat mijn vader doodt was.
Ze ging naar familie ze was maar eerst naar opa en oma gegaan want die vond ze het belangrijkste. Toen vertelde ze dat mijn vader was overleden. Ze moesten huilen. Toen ging ik ook opeens huilen. En ik had mijn vriendje meegenomen dus die ineens ook huilen dat was raar want hij was geeneens familie.
Ze ging toen naar de opa en oma van mijn moeders kant die moesten ook huilen. En hetzelfde als bij de andere opa en oma moesten wij ook huilen.
Toen gingen ze naar de tante en oom. De tante van Hanna die moest huilen en mijn oom niet hij zei tegen mijn tante hij heeft een mooi leven gehad niet een lang leven maar dat is dan maar zo. Toen huilde ze nog erger. En overal bij de hele familie was zo'n Beetje hetzelfde.
Toen gingen naar huis ze wouden een film kijken op tv. Dat gingen ze ook doen maar het was al best laat na het film kijken het was al 21:30 uur. Ze gingen slapen alleen steven moest naar huis.
Ik ging slapen maar ik kon slapen toen ging maar dromen dat ik bekende mensen zou ontmoeten en toen kon ik wel slapen. Mijn dromen ging over Ariana grande. En ik wou ook ooit enzo knol ontmoeten toen ging ik weer opstaan want het was al ochtend.
Toen zij mijn moeder we gaan omdat je vader overleden verhuizen en je buurman is je idool Hanna. Het is enzo knol. Ik zei; aaaaahhhhh echt ik ben zo blij en ik dacht in mij zelf 😳🙀😻, misschien word ik wel beroemd want het was mijn buurman.We waren in Utrecht en enzo was in ons huis ergens verstopt ergens in ons huis verstopt. Dat wist ik niet maar mijn moeder wel. Zij had er voor gezorgd dat hij verstopt zat maar hij was niet alleen hij was met Dee ze heet in echt echt Demira maar enzo noemt haar Dee.
Ze waren blij om mij te zien dat zeiden ze tegen mijn moeder. Helaas kan ik Ineke niet meer zien en mijn vriendje komt om de week bij mij logeren.Ik had ze gevonden en ze zeiden SURPRISE!!!!!!! Ik schrok me doodt. Maar ik rende rende op Dee en Enzo af en knuffelde hen.
Hopelijk vond dit stukje leuk
540 woorden
JE LEEST
De twee rare meiden
RandomHet gaat over twee meiden die raar zijn en op een dag vinden ze een ..........(het verhaal moet je lezen)