Öncelikle kitabıma değer verip, seven ve okuyan herkeze çok teşekür ederim.
Kitabı yayından kaldırmak zorunda kaldım kusura bakmayın.
Kitabın tanıtımında da dediğim gibi bu gerçek hayattaki hayallerin kitabıydı. Benim hayallerimin kitabıydı. Fakat ben kendimi hayallere fazla kaptırmıştım. Gerçekleri göremeyecek kadar...Bilal daha aşk nedir, sevgi nedir bilmezken ben onun özlemine aşık oldum ve bu cidden acı veriyor...
Bu benim hikayemin son bölümü çünkü insan hayalleri ile yaşar.
SENİ SEVMEK ;
Benden başkası anlatamaz bunu çünkü seni benden başkası bu kadar çok sevmez. Kim anlatabilir ki kendinden daha iyi başkasının hayatını, kim bilebilir ki? Nefes almak diye de bişey var. Özleyince yapamadığım, hayattan zevk alamadığım. Ben Sensizliği bilmiyorum bilmek de istemiyorum...Bu sana son sevgi dolu sözcüklerimdi.
Artık yaşadığın şehri haritadan karaladım, isminin geçtiği her yerin üstünü çizdim.
Ne kadar zor olsada bi gün seni unutacağım. Belki bugün belki yarın ama mutlaka unutacam.
Nede olsa bi gün belki beni seversin diye on yıl bekledim seni, şimdi de seni unutmak için bi on yıl daha beklerim.Sana bi gün göndermek umuduyla yazdığım mektuplar vardı. Madem hepsi çöpe gitti. Bu sana son mektubum olsun.
ELVEDAYA MERHABA
Aslında ne söyleyeceğimi bilmiyorum. Noktayı sen koydun.
Madem olmayacak. Madem sen benim kaderim,ben senin sol yanın olmayacaksam bütün sözler, yazılar, şiirler kifayetsiz kalır.
Anlatamadıysam yazdıklarımla sevdiğimi, anlatamadıysam tüm kalbimle senin olduğumu,anlatamadıysam senin için nefes aldığımı, senin için yaşadığımı... Sen başka ellerde,başka bedenlerde, başka kalplerde bulduysan huzuru mutluluğu Elveda. Ne kadar zor olsada ne kadar acı versede Elveda.
Ben sana herşeyim derken sen benim herşeyimi elimden aldın.
Keşke unutmak da umursamamak kadar kolay olsaydı. Belki o zman bu kadar çok anmazdım adını, konuşmaya çalışmazdım belkide seninle, seni gördüğümde çarpmazdı kalbim belki böyle delicesine kaburgalarıma, alışırdım özlemine ve unuturdum sonunda seni.
Belki bi sevdiğin var yada bi sevgilin var bilmiyorum.
Garip gelebilir ama ne üzülüyorum nede kıskanıyorum o kızı. Sen madem benim sana hissettiklerimin aynısını o kıza hissediyorsun;
O kız olsun senin sol yanın ama sol yanını acıtmasın.
O kız beklesin senin yollarını ama uyuya kalmasın.
O kız yürüsün seninle yolarda ama seni yolda bırakmasın.
O kız tutsun sımsıkı ellerinden ama canını yakmasın.
Benim sana duyduğum aşk gibi özlem gibi duygular hissediyorsan ona, bir saniye bile görmediğinde hasret kalıyorsan gülüşüne, kokusuna herşeyim diyorsan ona "herşeyim" sen o kızı seviyorsun.
Kalp atışları senin avcunda hissediliyorsa, nefesi sadece sana aitse sen aşık olmuşsun "can ötem"
Şimdi benim Rabbime ettiğim tek dua mutlu olman ben olmasam da yanında mutlu olman.
O kız gerçekten benden çok mutlu edecekse seni o kız olsun senin herşeyin ben bi elvedaya sığdırırım Herşeyimi...
"Herşeye Rağmen Seni Sevmek Sevmelerin En Güzeliydi.""Kendine İyi Bak KÜÇÜCÜK KALBİMİN KOCAMAN ÖKÜZÜ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçücük Kalbimin Kocaman Öküzü !
Teen FictionBu aslında 10 senenin bi beklentisi, birikmiş kelimelerin feryadı, ümidini hiç yitirmeyen bi özlemin aşkı, gerçek hayatta yaşanamamış, kurmaya dahi cesaret edilememiş hayallerin kitabıdır .