Martı Fısıltısı-- Son_oda13

38 3 3
                                    

        Yazarın sayfasına ulaşmak isteyenler:@son_oda13
        Öncelikle röportaj yaptığın için teşekkür ederim.
     Asıl ben teşekkür ederim.
Bize kendin hakkında bilgi verir misin?
     Ben Su,bu adımın kısaltılmış hali.16 yaşındayım.
Wattpad'le nasıl tanıştın?
     Kuzenim sayesinde tanıştım,kendisinin çok yardımı dokundu bu konuda.
Wattpad'de okuduğun ilk hikayenin adı ne?
     Mayıs Sorunu,sanırım buydu.Evet,bu!
Şimdi bu sorular kolaydı,bütün okuyucuların kitapla ilgili merak ettikleri var.Sana kitap hakkında sorular soracağım.Ve lütfen bize biraz senaryodan bahset.
      Kitabım çok bilindik değil zaten.Ve yeni yeni yazmaya başlıyorum.Aslında bu kitap sadece tarihi kurgu kategorisine ait değil.Mizah,ve gizem de var.Yani bir hikayede ben varsam bu üçleme de olmak zorunda.Kitabın konusuna gelirsek...Missi ve Misselerin hayatından bahsediyor.Bu kelimeleri ben buldum.Yani başka bir kurguda görürseniz bilin ki bana özenmiş.Her neyse,kitap Missi Dalai'nin ağzından yazılıyor.Missi Dalai başka Missilere benzemiyor.O farklı,Misse Phedre onu çocukluktan beri tanıyor.Ama Misse Phedre'nin tek amacı Dalai'yi etkilemek değil.Yani kitabımda tahmin edemeyeceğiniz olaylar yaşanacak.Bomba gibi bölümler gelecek.
Şimdiden heyecanlandım,hemen yeni bölüm yazmalısın.Peki,Missi Dalai'ye ya da farklı bir karaktere kendinden birşeyler kattın mı?
         Sanırım Missi Dalai tam olarak benim.Düşüncelerimi,davranışlarımı bu karaktere aktardım.
Bu ilk hikayen mi?Hikaye yazma yeteneğini kim,nasıl keşfetti?
         İlk hikayem değil.9 yaşımdan beri kitap yazıyorum.Ama Wattpad'e hiç eklememiştim.Deneyeyim dedim ve yazdım.Hikaye yazma yeteneğimi kendi kendime hikaye yazarken farkettim.Defterime bölüm bölüm kitap yazıyordum.Kız kardeşim okuyor ve beğeniyordu.Ben de böyle keşfettim işte.
Arkadaşların,ailen veya bir yakının hikaye yazdığını biliyor mu?
            Annem ve kardeşim biliyor.Ve sadece bir arkadaşım o da beni desteklemiyor.Sürekli kötülüyor ve başarısız olacağımı söylüyor.Özgüven eksikliği olan bir arkadaşım.Herkesi kendisi gibi zannediyor.Daha kitabımı okumadan "Neden yazıyorsun ki?Tutmayacak zaten."gibisinden cümleler kurdu.Belki herkes böyle düşünür ama ben asla yazmayı bırakmayacağım.Şuan hiç bir yakınım kitabımı okumadı ama ben kitabımın daha keşfedilmediğini ve keşfedildiğinde çok okunacağını söylüyorum.Belki de buna inanıyorum.
Şaka yapıyor olmalısın?!Gerçekten arkadaşlarının böyle insanlar olacağını düşünmemiştim.Hikayeden az çok seni tanıyorum ve böyle dar pencereli insanlarla arkadaş olabileceğine ihtimal dahi vermezdim.Tamam,uzatmadan diğer soruya geçelim.Hiçbir tarihi kurgu yazarı senin gibi yazmıyor.Açıkçası ben senin kitabını okumadan önce tarihi kurgu kitaplarının sıkıcı olduğunu düşünürdüm ama senin sayende bu düşünceden vazgeçtim.Sen bu konu hakkında ne düşünüyorsun?
        Ben ilk kez bir tarihi kurgu kitabı yazıyorum.Ama bu tür kitapların geneline bakınca senin de dediğin gibi daha çok aşk üzerine kurulu.Ama benim kitabım öyle değil.Bu notu sonraki bölümlere saklıyordum ama artık söyleyeceğim sanırım.Kitabımın sadece aşk üzerine kurulu olmamasının nedeni kitabın yaşandığı yıl bizimkiyle aynı.Yani bu eski bir olayı anlatan kitaplardan değil.Kitap karakterleri de şuan da bizimle aynı yılı aynı zamanı yaşıyorlar.Aradaki tek fark onların başka bir evrende yaşaması.
Bunları duyunca büyük çaplı bir şok geçirdim.Gerçekten sana inanamıyorum!Son sorum ise bölümün sonunu "-🤓-" şeklinde bitirmenin bir nedeni var mı?
        Evet,var.Ben bu emojiyi imzam olarak kullanıyorum.Ben de gözlüklüyüm o yüzden bu emojiyi kendime benzetiyorum.
    Başka bir sorum yok ama senden rica ettiğin bir şey var.Röportaj yaptığımızı yeni bölümünde ya da duyuru bölümünde bildirirsen çok seviniriz.Tekrardan bu röportaj için çok teşekkür ederiz :D
         Tabiki bahsederim ve bu güzel dakikaları bana yaşattığın için de ayrı ayrı sana teşekkür ederim.
Bilmeyenler için söyleyeyim.Çok güzel bir kitap ölmeden önce kesinlikle okumalısınız yani...Dalai'nin şatodaki eğlenceli günlerini merak ediyorsanız hemen okumalısınız.Hem o bildiğimizi zannettiğimiz tarihi kurgu hikayeleri gibi değil.Bu hikayede klişe hiç bir şey yok.Ee,hadi ne duruyorsunuz okusanıza.
             @son_oda13

Bilinmeyen Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin