Ciel in Ağzından
Ve yine işkenceler başlamıştı canım ne kadar acısa da bir türlü durmuyorlardı. Ahh pislik herifler. Ve bir gün ellerinde büyük bir mühürle geldiler ne yapacaklarini merak ederken mühürün olduğu yeri isitiyorlardi işte o zaman anlamistim ki bu bir damgaydi...
Hemen yerimden kalktım ama kalktığım an yeri boyladım. Bunu görmüş olmalılar ki hemen iki kişi gelip beni yerden kaldırıp ve sonra da beni geri yatirip damgayi bastılar. Canım o kadar çok yanmisti ki öylesiye ölmek istedim ama olmadı her günüm acıyla geçiyordu. Tanrıya dua ediyordum "Beni kurtar tanrım beni kurtar" diye ve en sonunda anladım ki tanrı diye birşey yoktu. Artık ona inanmıyordum. Hergünüm aci ve sefaletle geçtiği için artık dayanamayıp şu sözleri söyledim "Lütfen artık dayanamıyorum biri beni kurtarsin nolur ne olursa olsun hatta şeytan bile ama umrumda değil sadece beni kurtarsin" dediğim an önümde kara bulutların içinde kan kırmızısı gözler ve şeytancıl bir gülüş gördüm. Hemen ona elimi uzatıp "Lütfen lütfen bana yardım et beni kurtar ne istersen yaparim" dedim oda "O zaman şunu söyleyeyim seninle bi anlaşma yapıcağız sen intikamını alana kadar uşağın olacağım ama intikamını aldıktan sonra ruhun benim Ciel Phantomhive tamam mi" deyip elimi sıktı ve işte en sonunda o delikten kurtuldum. Hemen şeytanıma hepsini öldürme emrini verdim ve oradan ayrıldık. Malikâneye geldiğim de Bard Finnian Meirin ve Tanaka san beni görünce ilk başta şaşırdılar ve sonra hepsi birden ağlayıp ve "Botchan" diyerek üstüme atladılar. Tabi bunu kaldiramadigim için de oracikta bayilip kaldım....