Garip Duygular

6.1K 106 60
                                    

Ciel den Devam

Uyandığımda kendimi odamda buldum. Bir tek söz bile soyleyemeyecek kadar hala yorgundum sadece "Sebastian" diyebilmiştim ve yeniden bayilmistim. 2 gün boyunca uyumuştum uyandığımda Karnım o kadar açtı ki nerdeyse çarşafı yiyecektim ki Sebastian önünde servis arabasıyla içeri girdi. Bende:"Nerden anladın aç olduğumu" dedim Sebastian da:"2 gündür uyuyorsunuz bocchan anlamamam mümkün değil" deyip benide yataktan kaldırıp kıyafetlerimi değiştirdi. İlk önce bana sabah gazete mi ve çayımı verdi ve ardından herseyden biraz biraz tabağa doldurup tepsiyeye de koyarak önüme koydu. Tabi bende bu güzelliğe dayanamayıp hemen bir çırpıda hepsini yedim ve şeytanıma bin şükür doydum. Ve ağzımdan şu sözler çıktı "Şeytanıma bin şükür doydum ama tatlıya ihtiyacım var Sebastian yaklaş"dedim. Tabi Sebastian da emrime uyup bana yaklaştı ve hiç beklemediği anda onu dudağından öptüm saşmış kalmıştı sanırım ne yapacağını bilmiyordu. Ben onu öpmeye devam ederken aynı zamanda dilim de boş durmayıp onun diliyle içerde adeta kavga ediyordu. Bir süre öpüştükten sonra onu bıraktım ve şu sözleri söyledim "Teşekkürler Sebastian tatlı çok güzel olmuş" dedim ve yataktan kalkıp tuvalete gittim.

SEBASTİAN'IN AĞZINDAN
Acaba bu çocuk bunu niye yapmıştı yoksa amacı beni azdırmak miydi yoksa eşcinsel miydi her ihtimale karşı tuvalet kapısının önüne geldim ki içerde sesler vardı. Bu sesler biraz inleme biraz zevk alma hatta nefesi bile kesik kesikti. Yoksa botchan 31 mi çekiyordu. Heralde bu beni etkilemişti ki benim ki de bir anda semsert oldu hatta taş kesildi. Nedense botchan in içine o kadar girmek istiyordum ki ama bunu yapamazdim botchan in  yatagina oturdum ve oracıkta 31 çekmeye başladım. İlk defa böyle bir duygu hissetmiştim ve bu duygu da bir insanaydi.

CİEL'İN AĞZINDAN
Ben tuvalette 31 çekerken Sebastian da beni dinleyip çekmeye başladı. Neden diye sorarsanız nefes alış verişlerini duyabiliyordum. Biraz daha aşağı yukarı yaptıktan sonra en sonunda boşalmıştım.

SebasCielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin