ONE DIRECTION LA "ROMANII AU TALENT"
*Baietii intra pe scena*....
Andra: *DEAD*
Andy: :|
Mihai: :o
LIAM:Buna seara!
Andra: B-b-b.....v-ati prins voi...
Louis:eu nu!
Mihai:cine sunteti,de unde veniti si ce dansati?
Niall:ba asta-i prost!
Mihai:scuza-ma...!?
Niall:te scuz!
Liam:Niall!! ne faci de ras!
Zayn:ia,duduie,da-te ma umpic intr-o parte,vreau sa-mi salut fanii!!!
DIRECTIONERS SCREAM!!!
Andy:imi pare rau...dar,totusi nu inteleg de ce lumea va aplauda,mie nu-mi inspirati nimic!?
Louis:baaaaa baaa tarane,tu stii cu cine vorbesti baaa??? Ca te ingrop in bani baaa!!!
Baietii incearca sa-l opreasca pe Louis,care vroia sa mearga si sa-l bata pe Andy...
Liam:ne scuzati! Noi suntem One Direction,Venim din Londra si o sa va cantam,nu dansam!
Zayn:cool kids don't dance!
Mihai: poftim???
Zayn:ce waa balerinule,tu crezi ca esti cool??
Mihai:bine,gata,vad ca le aveti cu jignitul si alte chestii,dar sa faceti ceva cu adevarat demn de un spectacol de talente le aveti?
Niall:yo de meserie fac misto!
Andy: misto?
Niall:misto de prosti,ca voi!
Liam:ii dam drumul baieti?
Zayn:eu primul!
Andra: n-o sa iesim cu bine din asta!
Liam:o sa ne facem talentul pe rand!
Mihai:o....k....
Zayn isi face talentul.....
Zayn:deci....eu am cel mai tare talent,sunt foarte talentat la a fi talentat,deci sunt bun la pat! un talent inrait,le rup pe toate,sunt bun la tot ce se gandeste Doamna Andra in acest moment,ma poate lua acasa daca doreste,gatesc,spal,aspir,dansez la bara,cos,calc,frec in ambele sensuri....
Andra:o,Doamne,destul,ne-am convins! Urmatorul!
Harry isi face talentul....
Harry: domnisoara Andra,nu trebuie sa-i spuneti prietenului meu ca nu se descurca bine doar ca sa ma aveti pe mine pe scena pentru ca ma doriti atat de mult,eu sunt liber oricand ;)
Andra: :o ~!!!
Mihai:urmatorul~!
Harry: ????? Dar nu am facut nimiic!!!
Andy:urmatorul!
Niall isi face talntul....
Niall:talentul meu e cel mai tare!
*Juriul isi pune mainile in cap si inspira adanc*
Niall:talentul meu e unul mirific si chiar foarte bun,este un talent care te satura,iti da satisfactie,te face sa vrei mai mult sau sa vrei din ce in ce mai putin,talentul meu se schimba in functie de cum e vremea sau de cum Liam si Harry sunt disponibili...
Andy:destul! Urmatorul!!!
Niall: >:p te req!
Louis isi face talentul.....
Louis:buna...
Juriul:buna!
Louis:sa va fie inima! in seara asta o sa va spun o poveste!
Mihai;asta e talentul tau?
Louis:da! cum spun eu povesti...nu spune nici Eminescu,care a scris niste povesti....de m-a dat gata!
*Andy isi da palme*
Louis:povestea mea este despre un morcov care a mancat o capra...
Andra: urmatorul!!!!!
Louis: Daddyyyyyyy!!!!!! :(((((
Liam:e in regula,Lou,va fi bine!
Louis: bine!
LIAM isi face talentul...
Liam:buna seara!
Mihai:zi odata!
Liam:avand in vedere faptul ca va voi face cea mai tare demonstratie vazuta vreodata de voi 3...trebuie sa mai stiti ca eu nu sunt ied!
Andra:ceee???
Andy: :)))))))))))
Mihai:haide domnule....aici nu era vorba despre nici un animal,cu atat mai putin un ied! Laso-ncolo,voi ati venit aici sa va bateti joc?
Liam:domnuleee domnuleeeee,sa nu se inteleaga gresit,eu nu sunt ied!
Mihai:stii ce? Fa-ti odata numarul ala si plecati din viata mea!
Liam:deci....numarul meu o sa va uimeasca atat de mult incat veti muri pe loc! numarul meu este unul cum nu s-a mai vazut,cum Narnia nu a aflat pana acum....
Mihai:bine...verdicut,ca deja ma doare capul! Andy!
Andy:....
Liam:dar nu am terminat,Paul si Simon...sunt si ei aici!
Andra:alti prieteni "talentati" de-ai vostri? :o
Liam:exact!
Mihai: eu va dau Da!
Andy:DA!
Andra:DA,plecati cat mai repede si sa stiti ca finala se va tine in Africa,va asteptam!
*n aplauzele publicului si foarte entuziasmati,baietii pleaca*.