1.Siste skoledag

35 3 0
                                    

Jessica's POV:

Endelig nå var skolen over! Eller i hvertfall over for i år. På vei hjem møtte jeg på broren min Lucas. Han var tvillingen min men allikavel storebroren min.
-Hei søs.
-Hei Lucas!
-Åssen var dagen din i dag?
-Egentlig ganske bra, ble kvitt alt stress, hang med jentene.
-Kult!
-Åssen var dagen din da Lucas?
-Ganske rar egentlig.
-Hvordan?
-Alle guttene i gjengen spurte bare etter deg hele tida.
-Så koslig!
-Hva er det med deg?
-Hva mener du?
-De spurte etter deg og du synes det er koslig?!
-Ja, de er dine venner og det er koslig at de vet at jeg å finnes!
-Du er rar ass.
Biip, biip. Det var melding fra mamma. Hun måtte på et oppdrag så vi var alene hjemme. La oss bare si at moen vår ikke er helt som andre mødre. Hun var 16 da jeg og Lucas ble født og ingen av oss tre vet hvem faren er. Vel mamma er supermodell så når hun drar på oppdrag er hun vanligvis borte i 3-4 dager.

-------------------------------------------
-Mamma er på oppdrag Lucas.
- Da er det vel vi som bestemmer hjemme igjenn!Men vi ses hjemme, skal ta følge hjem med Will så jeg kommer etter deg, ok?
-Ja seff, ses hjemme!
Så var jeg alene igjenn. Det var egentlig helt vanlig for meg å gå alene. Jeg var liksom den jenta som helst hang med gutter men selfølgelig hadde jeg jo jentevenner også. Min beste venn heter Annabelle men nå for tiden er hun i Spania på ferie med foreldrene. Jeg var heller ikke akkurat den peneste janta på skolen(bilde). Jeg var 3 penest, men jenta som var penest av alle het Elina og var ikke akkurat skolens snilleste. Jeg forraktet henne men alikavel var vi alltid på gruppe på skolen. Jeg ble dratt ut av tankene i det Matt kom løpene.
-Hei Jes!
-Hei Matt!
-Ta følge?
-Selfølgelig.
-I dag har det vært helt kaos i gjengen.
-Lucas har ikke sagt noe om det...
-Du var liksom hovedtemaet i dag.
-Ja, Lucas nevnte no sånt ja men aldri at det ble noe kaos av det...
-Han ble bomba med spørsmål fra gjengen.
-Og hvem er den såkalte gjengen egentlig.
-Jo det er meg,Lucas,Will,Alex og Tyler.
-Ikke det best man kan kommer over men heller ikke det værste.
Matt gikk inn gata si så jeg var alene nok en gang. Da jeg var 4 hus bortenfor huset vårt kjørte en bil opp på sidna meg.
Det var en gutt i 20 årene.
-------------------------------------------

-Hei du kom hit litt.
-Meg?
-Ja deg, det er jo deg jeg kjører på sia dumma!
-Ikke kall meg dumma!
-Bare gi meg sekken din nå så blir ingen skada ok?

Will's POV:
Jeg hadde holdt et øye med Jes hele veien hjem uten at Lucas merka noe.
Hva skulle jeg liksom ha sagt da?"Hei du Lucas jeg liker søstra di men vi kan vel fortsatt være venner?" nei det tror jeg ikke skjer. Den bilen så litt mistenkelig ut. Jeg dultet i Lucas.
-Hvem er det som kjører på sidna søstra di?
Jeg kunne se at han gransket bilen og tenkte seg om.
-Shit!
-Hva?
-Det er svarte meg Simon og de!
Vi løp begg for å stoppe Jes fra å snakke med dem. For det Jes ikke veisste var at Simon var en serie morder og drepte folk med kaldt blod.

Jessica's POV:

-Du får ikke sekken min!
-Ikke spill kostbar.
-La meg være!
Jeg hørte at Will og Lucas kom løpene bak men men jeg enset ikke at de prøvde å advare meg mot gutten i bilen.
-Ok hvis det er sånn du vil ha det søta.
Han dro fram en pistol.
-Nei ikke drep meg jeg ber deg!
-For sent!
Akkurat i det han fyrte av kjente jeg en utsolig smerte i venstre side av magen. Jeg klarte ikke rope, jeg klarte ingenting. Jeg hørte bare stemmer i bakgrunnen. Det var Will og Lucas som snakket.
------------------------------
Jeg er ny på dette med å skrive historier så jeg vil gjerne ha kommentarer på hvordan jeg kan bli bedre. Dere kan og sende inn spørsmål til folkene i historien min og de svarer ærlig. Men pliiiiiiis kommenter og vote☺

Du Er Jo Badboy!Where stories live. Discover now