CHAT{GOT7 FF MALAY}

312 17 4
                                    

Di sekolah

Mirae masuk ke dlm kelas tiba² "woii mirae apa khabar?" Kata seorang lelaki"err kau SAKIT ehh sehun??"kata mirae "x saje je hehe" kata sehun "hai mirae" kata sahabatnya iaitu chorong "ouh hai rongie" kata mirae..pada waktu itu mereka sungguh rancak berborak sampai lupa yg Cikgu x masuk kelas lagi tiba tiba ada announcement "KEPADa semua murid harini Cikgu kamu tdk masuk ke kelas sehipngga blk sekolah kerana ada mesyuarat penting jd jaga diri Dan buat kerja yg berfaedah"

Yehet,Cikgu x masuk"kata mirae "woi kau ambik ayat akuT_T" kata sehun"eleh x yah LA nangis...x gentle langsung LA kau ni Sehun.."kata mirae sambil pukul bahu sehun...

Pada masa yg sama ada seseorang memerhatikan mereka bertiga "ceh!!bkn main mesra Sehun ngan mirae tu kata" lelaki misteri itu

Tringg !!keting!!
Tiba tiba telephone mirae berbunyi menandakan mesej masuk

{A/n:ada pulak bunyi notification mcm tu-_-}

Mirae membuka telephone nya"sapa pulak add aku niyy"kata mirae "tarik nafas hembus Dan mula ARGHHHH " Jerit mirae "aikk kau SAKIT ke mirae?!" Kata Sehun"haah memang aku SAKIT aku SAKIT fangirling"kata "terkejut aku tau tak..apa yg BG kau fangirling sangat ni" kata chorong"mark got7 add aku"kata mirae dengan teruja "eleh fake je tuh bkn betul pun" kata chorong "ye tak ye jgk mana ada artis yg add org biasa mcm aku"kata mirae sambil tersengih mcm kerang busuk.

A/n:hahaha sengih mcm kerang busuk

Mirae:dey author tolong sikit ehh aku x sengih mcm kerang busuk aku sengih mcm permata wangi okeyh

A/n:cehh!nak muntah pun ada ni..bluek*muntah pelangi*

Hehehe..ni ff author yg ke 5 rasa nya la ..yg penting jgn lupa

√ comment
√ vote
× mian kalau tertypo

Gomawo kepada sesiapa yg buat kat ↑ tu

What you got?

We GOT7

CHAT(GOT7 FF MALAY)Where stories live. Discover now