cap 5

8 2 0
                                    

În imagine este Karin
Cand era vremea mai buna cineva bate la usa. Hinata se ridica si merge spre usa urmata de Naruto ingrijorat. Deschide usa si mirarea imi apare cand vad ca dincolo de usa este chiar bunul nostrum amic, vampir, Madara. Ma ridic si ma duc sa dau mana prietenos cu el. Nu ne mai vazusem de 100 de ani...ce vremuri.
- Ce cauta el aici?! Sare Sakura ca arsa de pe canapea si se indreapta spre noi.
- Buna Sakura, eu sunt Ma... nu apuca sa termine ca Sakura ii da o palma de toata frumusetea.
- Nu ma intereseaza cum te cheama, placa!
- Wow. Sakura care e treaba? Ce ai cu el? Nici nu va cunoasteti, spun eu incercand sa ii iau apararea fratelui meu.
- Ba eu cred ca da.

Sakura pleaca de langa noi, isi ia geanta si pleaca spunandu-i ceva la ureche Hinatei. Dupa ce pleaca toti raman uimiti. CeIntervenit de Crystal: Fara asemenea cuvinte s-a intamplat cu asta? Dupa ce fitoasa a plecat toti am pornit si noi spre casele noastre, Madara dormind la mine in seara asta.

Sakura povesteste:
Ce idiot! La ales pe uratul ala in locul meu! E daca il vrea pe el si pe Intervenit de Crystal: Fara asemenea cuvinte aia roscata de la petrecere in locul meu bine. Nu mai gandesc limpede din cauza alcoolului pe care inca il consum in acest moment sau din cauza lui Sasuke si obsesiei mele pentru el. Arunc sticla de vodka pe care am terminato in 10 minute si ma indrept clatinandu-ma spre casa. Sper doar sa mai gasesc casa.... Ma bucur doar ca locuiesc singura, asa pot sa ma duc la cat vreau eu acasa. In drum spre casa am intalnit vreo 5-6 dementi care ma tot strigau, dar nu i-am bagat in seama. Eu aveam inima doar pentru Sasuke si atat! Simt cum lacrimile ies la iveala si ma opresc din mers si ma indind pe jos incepand sa plang. Fara sa realizez cineva ma ia in brate si adorm sau lesin, in acel moment nu pot sa imi mai dau seama de nimic.

Sasuke povesteste:
- Pe unde ai tot umblat, frate?
- Prin lume. Dar acum m-am intors.
- Ma bucur. Si..ia zis. Ce i-ai facut Sakurei de a sarit asa pe tine?
- Sa zicem doar ca ne-am cunoscut de mai mult timp.
Fratele meu stie sa bage pe cineva in ceata.
- Nu inteleg....
- Nici nu trebuie. Se uita la mine cu o privire gen vreau sa te omor, care stie ca pe mine mereu ma sperie.
- Mai vrei de baut?
- Nu, trebuie sa plec. Fara sa mai spun ceva ma lasa cu ochii in ceata. Ma intreb de unde o stie pe Sakura.

Sakura povesteste:
Ma trezesc intr-o camera doar cu un pat si atat. Cum papuci mei am ajuns aici? Incerc sa ma ridic, dar degeaba. Sunt prea beata si am si mainile legate intr-o stransoare care zici ca e facuta pe masura unui bebe. Astept pana cineva o sa vina. Nici nu a trebuie sa astept mult ca usa se deschide si pe ea intra tipu ala enervant din padure. Avea o fata de invingator ca si cum am juca un joc de copii si el casiga o bomboana ca premiul intai. Dar acum, premiul sunt eu.
- Buna Sakura, again. Doamne ce ma enerveaza se crede asa bun!
- De ce mai rapit?
- Nu te-am rapit eu. Prieteni mei te-au rapit
- Pentru tine, mi se pare aceasi chestie...
- Offff. Sakura, niciodata nu te opresti sa ma uimesti cu inteligenta ta. Vreau sa facem un targ.
- Eu nu fac nimic cu tine!
- Bine atunci Sasuke moare. Hai Sakura stiu ca ai o obsesie pentru el.

Stia? O Doamne! Sunt moarta. Ori fac un targ cu el ori frumosul meu Sasuke moare.
- Vad ca ti-am captat atentia.

Da o facuse, dar nu vreau sa arat asta. Sunt si alte metode sa il salvez pe Sasuke de fratele lui nebun.
- Nu fac nimic cu tine! Vocea mea se auzea ca un ecou in camera.
- Sakura, ar fi trebuit sa iti spun de la inceput asta, scuze am uitat. Daca nu Sasuke moare si pritena ta la fel.
- Nu o sa te las sa te atingi de Hin!
- Imi pare rau, dar tu esti prinsa aici nu stiu cum ai putea sa ma opresti.

Avea dreptate. Trebuia sa accept. Nu vreau sa moara nimeni din cauza mea.
- Bine, accept.

Fara a imi mai spune ceva pleaca din camera si ma lasa singura. Sakura esti vampir de ce lasi o javra sa te manipuleze? Inca 10 incercari de a ma ridica si ma dau batuta. Nu mai rezistam. Mainile ma dureau si mici firisoare de sange imi curgeau din ele. Era normal la ce stransoare aveam ma si mir ca nu au cazut inca. Ma intreb ce am acceptat eu. Nici nu am cerut detail sau chesti de genu asta. Dupa 30 de minute in care am tot incercat sa ma ridic si sa ma dezleg, intr-un final reusesc. Ma indrept spre usa care normal ca prostu a lasato deschisa. Sau e o capcana? In acest moment nu mai conteaza, capcana, necapcana tot prinsa aici sunt. Deschid usa incet si incep sa fug, pana ajung afara. De aici fur o masina si merg spre casa. Sper sa nu fac un accident pentru ca sunt beata si lacrimile nu se mai opresc, acum uitandu-ma in ceata la strada goala. In 10 minute ajung acasa si ma intind pe pat incercand sa uit totu si sa ma gandesc ca totul va fi bine desi nu e asa. La ora 02:40 adorm si eu intrand intr-un vis in care totul este roz.

12:00

Ce mult am dormit. Ma scol din pat si ma duc sa ma spal pe fata. Inca nu imi vine sa cred ca macar am adormit... la ce vise aveam, plus ca mainile ma dureau in ultimul hal. Din culoare pieli mele, alb, s-au transformat intr-un mov. Ma intreb ce face Hin. Sper ca nenorocitu ala nu i-a facut nimic. Jur ca il omor daca s-a atins de o particica din ea. Gandurile imi sunt intrerupe de o bataie la usa care nu se mai termina. Cine naiba o fi? Ma duc sa deschid usa si in fata me apare ...........
Scuzați mă pentru greșeli . Sper ca va plăcut .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 31, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste De VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum