7 Yıl Önce
O gün buraya yeni gelmiştim kalacak yerim yoktu. Kaybolduğumu hissettim çünkü tanınmayan bir sokağa gelmiştim. Haritama bakıyordum ama nerde olduğumu bulamıyordum. Arkamdan bir ses geldi ve arkama döndüm. Bir çocuk vardı bana sırıtıyordu. Bana yaklaşmaya başladı korkuyordum.
Defne: İmdatttttt!!!!!!
Ama hiç kimse beni duymuyordu. Sonra o adam beni tam öpecekken biri onu dövdü. Yere çömelmiştim.Döven adam beni kaldırdı devamı karanlık. Uyandığımda nerde olduğumu hatırlayamadım. Sonra o döven adamı gördüm.
Defne: Ben neredeyim?
X:Benim evimdesin bayılmıştın bende buraya getirdim senin adın ne?
Defne:Be-benim adım Defne bugün burda kalabilir miyim?
Deniz: Kalacak yerin yok mu?
Defne:Yok
Deniz:Tamam yukarıya çık sağdaki odaya geçebilirsin.
Defne:Teşekkür ederim.İyi geceler
Defne odasına gider.
Defne'nin Dilinden
Çocuk yakışıklıymış. Ne diyorum ben be-ben Can'dan sonra hiç kimseye aşık olmadım. Ona güvendiğim kadar hiç kimseye bu kadar güvenemem. Noldu derseniz bir çocuğa güvendim ama o beni aldattı.
Deniz'in Dilinden
Kız güzelmiş ama ben Ela 'dan sonra hiç kimseye aşık olmadım ve olamam. O da bu kadar güzel olduğuna göre bir sevgilisi vardır. Evet ben biraz çapkınım. Ela ile de bu yüzden ayrıldık.
Bekarlağa veda partisinde bir kızla 1 hafta olduğum için çok kızdı. Nasıl öğrendi derseniz tabiki ben söylemedim.Yatağımızda o kızın geceliğini gördüğünde anladı vede bende artık barlarla kanki oldum. Ama Defne'yle olsam onu asla aldatmazdım.
Bunu sesli düşünmüşüm Defne de birşey sormaya gelmiş yqnıma dediğim herşeyi duymuş. Eyvahh
Yazar'ın Dilinden
Defne: N-ne dedin senUmarım ilk bölümü beğenmişsinizdir.İkinci bölümü en kısa zamanda bitirmeye çalışacağım.Multideki erkek ve kız fotosunda o iki kişi kim derseniz Deniz❤️Defne'nin fotosu.