Събуждам се и ми е студено . В стаята ми липсва един от прозорците и навън е 15 градуса . Обличам се и отивам в другата стая . Виждам брат ми и майка ми да закусват , татко е на работа за да изкарва пари за прехраната на семейството . Днес закуската отново е обичайната - Една филия хляб с малко сирене и масло .
Отивам на училище с брат ми Джак . Аз нямам приятели - всички ми се подиграват че нямаме пари и че двамата трябва да делим 2 лева всеки ден за училище .
Аз съм много мил към моите съученици , но те не се отнасят така с мен . Днес ме заговори едно заможно момче на име Дани . Услужи ми с пари за закуска за което съм му много благодарен .
След училище , Дани ме изпрати до нас и се запозна с майка ми и баща ми , който вече се бе върнал от работа . Покани ни на вечеря у тях за което много му благодарихме , но нямаше с какво да му дадем в замяна .
В 20:00 отидохме у тях и масата вече бе готова . Имаше всичко това , което ние ядем веднъж в месеца . Свинско месо с картофи , пиле на грил , различни видове напитки , пържени картофи и зелеви сарми . Като си тръгвахме те ни дадоха най - различни неща от тях за което им благодарихме .
Вече сме в къщи и всички си лягаме защото е 23:30 . На мен отново ми е студено , но трябва да остана силен .
Семейството на Дани са богати , но се държат като съвсем нормални и не са надменни . Станахме добри приятели с тях
YOU ARE READING
Животът На Един Футболист
RandomФутболистът се казва Джон Бийн . Тук ще пиша за живота на едно обикновенно бедно момче Джон . Баща му работи като чистач в едно училище , а майка му , като учителка в родното му село .