Un cuplu Adevarat...

8 1 1
                                    

(Oh vai mama a ajuns!!!Sa o las pe Sekai sa ma puna sa spun ca ea l-a omorat pe Kishinuma-Kun?!Oh nu!As parea dupa un nesimtit!!!) Spune Sakakibara-Kun in minte.

-Doamna...vreau sa marturisesc ceva...Inaite ca Sekai sa spuna tot Sakakibara-Kun Intervine:

-Heh heh heh...Eu si Sekai trebuie sa megem la baie...E sensibila sa sti mama...

-Poftim!?Ce ai spus adineauri??? spune Sekai.

Cei doi ajung in baie:

-Bine!Acum de ce m-ai tarat pana aici?!  (Sekai)

-Oare de ce???

-Mmmmm...Sa imi dai sapun?

-Nu.

-Sa fac o baie ca oricum se vede ca put.

-Nu...si da chiar mirosi.

-Sa ma pupi pe gura ca altfel nu scapi...

-Daca asta vrei bine...

-Nu Nu!!!Stai a fost o gluma!

Dar Sakakibara nu a bagat-o in seama si a sarutat-o.

-Era o gluma dar tot mi-a placut...(Sekai)

-Acum trecem la subiectul ramas...(Sakakibara)

-Incepe!

-Nu poti sa spui chestia asta mamei!!!

-De ce???

-Pentru ca reputatia mea va fi in probleme!HaideSi nu ca imi place de tine stai linistita!! (Ba chiar imi place de ea mult....Dar nu radeti ca va duceti!)

-Mama...Vreau sa iti spun ceva...Kishinuma-kun a fost baiat rau ca si o capra beata si a vrut sa se mai plimbe
-Serios?

-Dap!
-Pai atunci ma duc dupa el si o va patii!!!
-Nu mama stai...!
Chiar inainte ca Sakakibara-kun sa termine Sekai ii baga in vena mainii mamei lui Sakakibara o siringa cu tranchilizator in mana.

-Sekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!! (Sakakibara-Kun)

Sekai plange intrun colt al camerei unde Sakakibara-Kun este cu ochi pe maica-sa:

-Imi pare rau Sakakibara-kun! N-Nu pot sa fac nimic bine! (Sekai)

-Nu e vina ta Sekai...Bine e  vina ta dar sigur e vina ta pentru ca incercai sa faci tot ce poti ca sa ma ajuti si ca nimeni sa nu ne steie in cale. (Sakakibara)

-Stiu dar imi pare tare rau!!!:'(

-Nu e nimic...spune Sakakibara venind la Sekai si srangand-o in brate...




Va Urma...

Multumesc!!!






Blestemul Scolii SakuneraWhere stories live. Discover now