New year

83 4 0
                                    


Geen hooftstuk

Hoi allemaal , een gelukkig nieuw jaar ik hoop dat jullie een hele prettige 2016 krijgen ondanks dat het uit is tussen zayn en perrie en dat zayn uit de band is , en one direction Een pauze neemt . Pooh , wel veel drama hoor !!

Maar ik hoop dat jullie ze begrijpen ?!?!

En ik hoop dat ik ooit de vrouw van niall word ( 🙈🙉🙊hihi )

Btw ook hoop ik dat jullie gelukkig zijn / worden en dat jullie gezond blijven dat is voor al belangrijk voor mij !!!.

Maar goed ik zal even mededelen dat ik de komende periode niet zal schrijven , of wel en het is een epiloog , dus jullie zien het nog wel !!

Maar nog iets ! Ik wil dat jullie graag een reactie schrijven over hoe jullie 2015 vonden? en of er belangrijke dingen zijn gebeurt ? Erge ? Gelukkige ? Please schrijf het! ik ben zo nieuwsgierig naar wat jullie in 2015 beleeft hebben .

1 ding weet ik wel : veel drama ( perrie -zayn en zayn en one direction remember ?????)

Trouwens sorry voor alle fouten als ik nu mijn boek terug lees snap ik er helemaal niks van !!

Dus vind ik dat jullie super slim zijn om het een beetje te begrijpen !!!!

Dus ik zal een tijdje niet schrijven dat weten jullie !!!

Ben voorzichtig met vuurwerk pease ik ben zo bang voor vuurwerk , hoe mooi het ook is !!

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx suzan. ( wow dat zijn veel xen hihihi ) 😋😋😋😢😢😢😏😏😏😻😻😻😽😽😽👍👍👍👏👏👏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏👛👓🎀👗🌂🎀👛💞💞💞💞💖💖💖💞💞💞💕💕💕💕💘💘💓💓💓💓💓💌💌💌💌💎💎💎💎💎💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💍💍💍💍💍💍💍💛💛💛💛💙💙💙💙💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💗💗💗💗💗💗💔💔💔💔💔💔💔💔💔❤️❤️❤️❤️❤️💌💌

Ps : als jullie vragen hebben kunnen jullie ze altijd stellen door een privé bericht of niet kijk maar wat je fijn vind !!!!.....

Dooooooeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii💔💔💔💔💔💔💘💌💌💌💌💌💌💌💌👎👎👎👎👎👎😭😭😭😭😭😪😪😪😪😥😥😥

Geadopteerd bij 1dWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu