Karakter Tanıtımı:

153 7 0
                                    

Selin Yılmaz:

22 yaşında. Babası annesini aldatmış. Ailesiyle yaşamıyor. Ablasıyla yaşıyor. Tasarımcı. Zengin.

Ali Mertoğlu:

22 yaşında. Babası annesini aldatmış. Ailesiyle yaşamıyor. Abisiyle yaşıyor. Mühendis. Zengin.

Gizem Yılmaz:

23 yaşında. Kardeşi Selinle kalıyor.Doktor. Babası annesini aldatmış. Zengin.

Ege Mertoğlu:

23 yaşında. Kardeşi Aliyle kalıyor. Avukat. Babası annesini aldatmış. Zengin.

Selim Yılmaz:

Selin ile Gizemin babası. Karısından boşanmış. Başkasıyla evlenmiş. Holding zincirlerinin sahibi.

Gamze Yılmaz / Çakıl:

Selin ile Gizemin annesi. Boşandıktan sonra soyadı Çakıl oldu. Piskiyatrist.

Didem Yılmaz / Elit:

Selimin yeni karısı. Önceki soyadı Elit. Kardeşi Esra.

Erdem Mertoğlu:

Ali ile Egenin babası. Karısından boşanmış. Başkasıyla evlenmiş. Otel zincirlerinin sahibi.

Meral Mertoğlu /Terzi:

Ali ile Egenin annesi. Boşandıktan sonra soyadı Terzi oldu. Piskiatrist.

Esra Mertoğlu / Elit:

Erdemin yeni karısı. Önceki soyadı Elit. Ablası Didem.

Tuğçe Yurdam:

Selinin en yakın arkadaşı. Tasarımcı. 22 yaşında.

Damla Yurdam:

Tuğçenin annesi. İşi dolayısıyla yurt dışında kalıyor.

Emin Yurdam:

Tuğçenin babası iş dolayısıyla yurt dışında kalıyor.

Emre Bağdatlı:

Alinin en yakın arkadaşı. Mühendis. 22 yaşında. Ailesiyle kalmıyor.

Melis Bağdatlı:

Emrenin annesi. Çalışmıyor.

Mahmut Bağdatlı:

Emrenin babası. Ünlü mimar.

Engin Atahan:

Erdem ve Selimin baş düşmanı. Didem ve Esranın babası. Eşini kaybetmiş ( ölmüş). Bayağı yaşlı.

∞ Deniz Kenarı ∞  ~AlSel~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin