| 1. Bölüm |

121 10 0
                                    

Selin Yılmaz:

Şu an evdeyim. Dün üniversite bitti ve tasarımcı oldum. Fakat daha iş bulamadım.Neyse babamla annem bize birşey söyliycekmiş. Salonda bekliyorlar.

Benim odamın yanında ablamın odası vardı. Ablamıda çağırmak için odasına gittim. Çalışma masasında oturmuş kitap okuyordu.

S:Abla? Hadi salona gel. Babamla annem çağırıyor.

G:Geliyorum Selin.

Beraber aşağı indik.

Normalde annemle babam bizi salona çağırdıklarında kendi koltukları vardı, ona otururlardı. Ama şimdi orda otirmuyorlardı. Ayrılar ve hiç konuşmuyorlar. Sonra gittik ve oturduk.

G:Anne? Baba? Bizi çağırmışsınız. Evet ne konuşuyoruz.

Gamze: Kızlar,babanız size birşey söyliycekmiş. Benimde 1 hafta önce haberim oldu.

Selim:Kızlar, bu sizin için kötü olacak biliyorum. Kocaman kızlar oldunuz. Etkileneceksiniz bu haberden. Ama yapacak birşeyimiz yok. Sizi çok seviyorum.

S:Korkutuyorsunuz bizi? Ne oluyor? Açık açık söyleyin.

Slm:Biz-biz ayrılıyoruz.

S:Ne?

Dediğim an evden çıktım.

Ali Mertoğlu:

Salonda boş boş abimle, annem ve babamın ne diyeceğini bekliyoruz.

Erdem:Çocuklar, biz, biz ayrılmaya karar verdik.

A:Ne?

Dediğim an evden hızlıca çıktım. Ağlayarak deniz kenarına geldim.

Beninle aynı anda bir kızda geldi. Oda ağlıyordu. Aynı banka farkında olmadan oturduk.

Ağlıyorduk, sadece ağlıyorduk.

Biraz sonra konuşmaya karar verdim.

A:Merhaba. Neden ağladığınızı sorabilirmiyim?

S:Merhaba. Babamla annem ayrılıyor. Babamın hayatında başka birisi var. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Hem konuşuyordu hem ağlıyordu.

S:Sizin neden ağladığınızı sorabilirmiyim?

A:Biliyorum çok tuhaf ama benimde babam ile annem ayrılıyor. Babamın hayatında başka biri var.

Birden ikimizinde ağlaması durdu.

S:G-gerçektenmi?Size sarılabilirmiyim? Biliyorum birbirimizi tanımıyoruz . Ama ben beni anlayan birini buldum diye düşünüyorum.

Y-yani bana sarılmak istiyor.

A:T-tabikii...

Sarılmamız bittikten sonra konuşmaya başladık.

S:Ben Selin. Selin Yılmaz.

A:Şu Selim Yılmazın kızı Selinmi? Holding zincirleri.olan.

S:Evet. Senin adın ne?

A:Ali. Ali Mertoğlu.

S:Şu Erdem Mertoğlunun oğlu Alimi? Otel zincirleri olan.

A:Evet. Benim şimdi gitmem gerekiyor. Bi ev bulana kadar abimle arkadaşımda kalırım.

S:Abinmi var?

∞ Deniz Kenarı ∞  ~AlSel~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin