pamaciau kazkoki gyva dvikoji padara per visa gyvenima kuri jau isgivenau niekada nebuvau jo maciusi as greitai pazadinau mama.
-Mama mama zek kas gi ten! mama supratusi kad ten zmogus liepe visiems keltis ir bekti kuo toliau. Visi mes isbegome bet mane kiti zirgai nuviliojo nuo mamos ir nuklydau. as vistiek bandziau juos pavyti bet jie per greiti ir nuleke į griovi i miska as irgi begau per griovi bet uzkliuvau uz geruogiu krumelio, ir man supainiojo kojas tada bandziau saukti mama niekas neatsiliepe. ziuriu kazkas is ten ateina ten buvo vilkas.zmogus bande mane pavyti jis pamate kad as guliu griovi ir ziuriu miska zmogus pastebejas kad ten vilkas sove i virsu ir vilkas pabego as galvojau kad zmones yra pikti ir plesrus bet sis zmogu isgelbejo man givybe atpainiojo jis mano kojas is geruogiu as bandziau pasprukti bet nepavyko visas kojas bade spigliukai zmogus mane paime ant ranku ir nunese i kazkoki prietaisa kuris juda. Pagaliau atvaziavome tenais zmones kankina arklius, kiti sedzia ant nugaros tigi jiems skauda didelis triuksmas jie netgi vercia daryti to ko jie nenori. Arba musa vercia lenktiniauti tenais kur mane nuvede ten buvo grazu ir silta pirmiausia mane nuprause man patinka kai lietus lyja as su savo buvusiais draugais zaisdavau per lietu bet cia nepanasu i lietu bet buvo smagu. Daugiau mane nunese i normalaus dydzio garda kuriame jau buvo kumeliuku tenais buvo daug zirgu. Praejus 3 metams kai as cia gyvenu atejo metas mokytis pirmiausia susipazinau su zaslais tvirtas plienas terp dantu buvo slykstu, bet aciu dievui uz skaniasias avizas. Jos padejo pamirsti ta bjauru skoni tarp dantu tada uzdejo balna ant mano nugaros atrode kad lengva su juo bet daugiau dejo kazkoki dirza man po pilvu kai uzdejo viena puse tai neskaudejo bet kai uzdejo antra jau galvojau kad uzdusiu. Bet seimininkas pasake-tu gali judeti o as sakau jis man spaudzia tada seimininkas pridejo sale manes avizas as vis traukiau galva i prieki o seimininkas atgal daugiau pradejau judeti ir isitikinau kad galiu judeti po tokios smagios ir varginancios treniruotes mane nuvede i arklides beeinant i savo garda pamaciau kad sale manes stovi.o as galvoju ar tik tenais ne ji.
YOU ARE READING
Juodoji Gilanda
RandomViena grazia vasaros diena gime juoda kaip anglis kumelaite ji buvo stiprios drasios ir istvermingos gimines staiga viena diena dingo jos mama Iva skaitykite mano istorijas jos tikrai idomios