Bu benim 2. Hikayem . Umarım beğenirsiniz iyi okumalar dilerim ...
Uyanır uyanmaz yatağımın yanındaki masadan telefonumu aldım ve ilk işim whatsapptan gelen mesajlara bakmak oldu o kadar yalnızdım ki sadece iki bildirim vardı
Cansel
Acil
Uyanınca ara
Hemen elimi yüzümü yıkadım ve telefonumda Cansel'i aradım .
Açtığında çok aceleci bir sesi vardı " ne oldu " diye sorduğumda " öğrendiklerime inanamıyacaksın acil buluşmamız lazım " dedi . Hemen giyindim ve evden çıktım . Buluşucağımız kafede oturdum bir kahve söyledim. Cansel geldi hemen anlatmaya başladı . Geçen cuma Emre ile Beril'i Taksimde el ele dolaşırken görmüş . Ve Beril bize bunu söylememişti . Hemen Beril'i aradık . Açar açmaz buraya gelmesini söyledik . Cansel de bende saptık yani sevgilimiz yoktu . Beril geldiği gibi elinden tutup onu kuaföre götürdük . Herşeyi orda anlatıp akşam için hazırlanacaktık çünkü bunu kutlamamız lazımdı . Ben hemen Bülent 'i aradım . Bize Burjuva'da yer ayarladı . Kuaförde saçlarımızı ve manikür pedikür yaptırırken Baran aradı . Uzun uzun konuştuk...
Kuaförden çıkınca herkes evlerine dağıldı herkes akşam için hazırlanacaktı. Eve gittiğimde bişeyler yedim ve sonra annemi aradım . Olanları anlattım . Darısı senin başına diyip durdu . Ben böyle iyiyim annem diyip durdum bende.
Kızlar beni arabayla evimden aldılar . Ve bara gelmiştik . Harika bir gece bizi bekliyordu .
•••••••••••••••••••••••••••••Acayip içmiştik . Tuvalete gitmek için ayağa kalktım ve yürümekte zorlanırken kapıyı açtım ve balkon gibi bir yere çıktım . Yürümekte zorlanıyordum . Aşağıdan bir ses geldi ona bakıcam derken ayakkabımın topuğu kırıldı . Aşağıya baktım ve gelir misin dedim . Yukarıya çıktı beni indirmeye çalıştı ama ben yürüyemiyordum bile . Daha sonra kucağına aldı ve beni öyle indirdi . Telefonumdan Beril'i aradım . Beni otoparktan aldılar . Sadece görüşürüz demiştim ona . Acaba bir daha görüşebilecekmiydik ?
Eve geldik ve biraz daha içip yattık . Yatarken saate baktımda saat 06:47 yi gösteriyordu . Uyandığımda yanımda telefonum yoktu aşağı indim ve koltuğun üzerindeki telefonumu aldım saat 16:24 idi .
8 cevapsız arama
Annem
4 cevapsız arama
Babamm
2 mesaj
Beril
Uyanınca ara
Uyandın mı??
Şimdi hangi birini arayıp anlatıcaktım. Annemle başladım . Anlattım herşeyi ama Tabiki çok içtiğimizi söylemedim iki kadeh sadece . Babamı aradım herşeyin yolunda olduğunu söyledim . Beril ise açmadı telefonunu . Dışarıdan yemek söyledim . Yemeğimi yedikten sonra kapı çaldı . Ve içeri dünkü kişi girdi . Bana dün olanları anlattı çok şey hatırlamıyordum. Zaten önce içeri almadım ama zarar vermeyeceğine söz verdi . İsminin Cem olduğunu söyledi . Sohbet muhabbet derken saat 21:07 olmuştu . Sanki aramızda bağ oluşmuştu . İlk geldiğinde birbirimize uzak oturuyorken şimdi dip dibeydik . Elimi tuttu ve iyice yakınlaştı . Belime sarıldı dudağıma bir buse kondurdu . Ve bana numarası yazılı bir kağıt verdi. O evden gidince telefon rehberime kaydettim ve ona whatsapp tan mesaj attım
"Ben Buse numaramı kaydet diye yolladım bu mesajı . "Diye bir mesaj yolladım. Whatsapptan da uzun uzun konuştuk . Uykum geldiği için saat 22:45 gibi uyudum .
•••••••••••••••••••••••••
Gece gördüğüm kabusun etkisinde kalıp annemi aradım . Bana her zamanki gibi öğütler verdi . Ona Cem'den bashettim. Bana genede çok Samimi olmamamı söyledi . Eğer çok yılışık davranırsam beni ucuz kız zannedeceğini bu konuda mesafeli olmamı söyledi. Sonuçta haklıydı daha tanışalı2 gün olmuştu . Korktuğum için Beril'lere kalmaya gittim o gece olanları anlattılar ve bende o gecenin devamını anlattım. Şaşa kaldılar . Haklılardı çünkü 2 yıldır erkeklerle aramda mesafe vardı. Bu belkide benim tedavim olacaktı. Yada bellimi olur belkide Cem arkadaşım olur .
Akşam Beril ve Cansel yemek hazırlamış yatmış olduğum yataktan kalkmamı bekliyorlardı . Hiç kalkasın yoktu .Arkadaşlar bölümleri oldukça uzun tutmaya çalışıyorum ve her boş vaktimde yazıyorum. Hepinizi seviyorumm;)