Merhaba ben BUKRE ERSEN. Lakabım KARAKIZ. Herkes beni lakabımla tanır genellikle. 15 yaşındayım. Nedense kavga olduğunda bana gelirler. Mevzuya ben girersem ya karşı taraf dayak yer yada onları rezil ederim veya adını çıkarırım. Haaa bir de SELİN GÜL var. O benim kuzenim. Biz ikimiz şimdiye kadar elliden çok mevzuya gittik. Ama hepsine yakın bi derecede mevzuyu biz aldık. Sadece 1 mevzuda yenildik.
1) aşk
Benim bi sevdiğim çocuk vardı. Ve bu en yakın arkadaşımla çıktı. 1 kez okulu onların başına topladım ve o kızın adını orospuya çıkardım. Ertesi gün ayrıldıklarını duydum. Sevinmiştim. Ama 2 hafta sonra yine çıktılar. Bu sefer hiç birşey yapmadım. Karışmadım, karışamazdım. Sadece kızın adı orospuda kaldı. Bırakın da o da benim onlara hediyem olsun.
Yapacak birşey yoktu. Çocuk beni takmıyodu bile. Ama şimdi kimseyi sevmiyorum. Sevgili de istemiyorum. İstesem çok ama hepsi de aynı bok derler ya hani. Aynen öyle.
Gelelim SELİN GÜL'e.
Sadece bana ve ailelerimize karşı fazla samimiydi. O beni sebepsiz yere güldürebilen insanlardan birisi.
Aslında kötü bi insan değilim. İyi yanım çok güzeldir Ama bazen çok sert olabiliyorum.
Size başımızdan geçen bütün olayları anlatacağım.
O zaman başlayalım.Dün yılbaşıydı.sabahtan Selinle beraber dışarda kar falan oynadık. Sonra annem bizi ısının diye eve çağırdı. Eve geldik. Kaloriferin kenarına oturduk.
S- ohh sıcacık valla. Diyorum ben sana yaz daha iyi diye en azından donma telaşı yook.
Haklıydı. Donma telaşı yoktu yazın. Ama benim en çok kışı severim. Kar yağarken sıcak çikolatamı alıp pencere kenarına geçip denizi izlemeyi. Ne biliyim hoşuma gidiyor böylesi.
B- ama ben kışı çoook seviyorum. Kar falan güzel yanee. Sıcak çikolata ohh miss
S- bukre valla masrafsın kızım sen. acıyorum dayımla yengeme.
B- çok konuştun be kuzum.
O sırada annem çorba yapmış getirmiş. Canım annem benim.
Annem- size çorba yaptım. İçin biraz içiniz ısınsın.
B- sağol annemm.
Annem- afiyet olsun kara kirazım.
B- anne ben kara kiraz değilim. Kara kızım.
Annem- ama benim kara kirazımsın.
Annemin yanağına sulu bi öpücük kondurdum. Ve eliyle yanağını sildi.
Annem- neyse kızlarım siz için çorbalarınızı. Soğumadan için. Afiyet olsun kirazlarım.
Annem gitti.
S- annesinin kara kirazı haniymiş
B- yaa selin
S- çok konuşmada çorbanı iç.
Çorbalarımızı içtik. Mutfağa bıraktık. Odama geçtik.
2saatlik konuşmadan sonra bana mesaj geldi.
Murat kişisinden mesaj
"Bukre çınar mesaj attı. Parka gel diye. Sizin sokaktayım. Bekliyorum"Al işte ya . yine çınar. Yine ne dedi acaba çocuğa.
B- selin mevzu var kalk gidiyoruz.
S- hayırdır nolmuş?
B-çınar murata mesaj atmış. Parka çağırıyomuş.
S- bu sefer ağzına sıç. Karışmıcam sana.