ne ara herşeyim oldun?

68 8 16
                                    

Kollarını çekti benden. Ve şöyle dedi.

Çınar- sana karşı hiç bi hissim yok. Eğer olsaydı......

Bukre- o orospu mu tembihledi seni?

Çınar- hayır.

Bukre- beni ağlatan beni sevmemen olsun. Başkasını sevmen değil.

Çınar- ben onu sevmiyorum!. Bunu aklına sok!.

Bukre- sevmiyorsan oynama kızla.

Çınar- böyle olması gerekiyordu.

Hiç birşey demedim.

Çınar- beni sevme! Ama gitmede.

Bukre- gitme derken?

Çınar- o kızında beni sevmediğini biliyorum. Eğer ayrılırsak tek başıma kalacağım. En azından sen yanımda ol. Ama aşk olarak değil.

Bukre- kusura bakma. Ben sevdiğimle kanka kardeş olamam. Hadi eyvallah.

Bana arkadaş olmamızı istediğini söyledi. Ama olmam. Tamam bu semtte en belalı kız BEN VE SELİN"iz . erkeklerden de en belalı ÇINAR VE MERT.

Arkamı dönüp gittim.
Hızlı hızlı ilerliyordum o sırada annem aradı.

(Telefon konuşması)

Annem- nerdesin kuzum?

Bukre- anne biraz daha durabilirmiyim parkta? Arkadaşlarım geldi.

Annem- Babaannen hastalanmış biz oraya gidiyoruz. Halanlarda geliyor. Sen selinle beraber bizim eve gelin. Gece belki gelemeyiz. Siz cips kola falan alın akşam oturun evde.

Bukre- tamam anne. Selam söyle herkese.

Telefonu kapattım. Ve sonunda parka geldim. Selin beni görür görmez bana sarıldı. Ve kulağıma fısıldadı.

Selin- sana birşey yaptımı?

Bukre- hayır.

O sırada murat bana sarıldı ve teşekkür etti. Bende ona önemli olmadığını söyledim. Murat benden 1 yaş küçük. Kardeşim gibi severim onu. Ona birşey olursa karşılarında beni bulurlar.

Bukre- selin annemler bu gece evde yok. Bizde kalıyoruz ikimiz.murat istersen sende gel.

Selin- ohh be yılbaşında beraberiz.

Murat- yok sağol ya akşam bizim tayfayla olucam.

Bukre- peki sen bilirsin.

Seline hadi birşeyler almaya gidelim dedim. O da tamam dedi. İlerdeki taksi durağından taksiye bindik birşeyler almaya gidiyoruz. Taksiye bindik.

Selin- ne dedi sana

Bukre- bana sarıldı....

Selin- ohaa ciddimisin sen?

Bukre- evet. Ama sonra kollarını çekti benden. Dedi ki o kızı sevmiyorum ama elbet o da bigün gidecek. Yalnız kalıcam. Sen hep yanımda ol dedi. Bende ona ben sevdiğim insanla kanka kardeş olamam hadi eyvallah dedim. Sonrası parka geldim işte.

Selin- salak bu çocuk ya amacı ne ki bunun?

Bukre- bilmiyorum.

Arabada sessizlik oldu. Ve sonunda markete geldik. Ücreti selin ödedi.

KARAKIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin