Ep-1

1.2K 105 1
                                    

မူႀကိဳ​ေက်ာင္​း​ေလ တခု~

က​ေလး​ေတြအကုန္​လံုး ဆူညံ​ေနၾကသည္​...ငို​ေနတ့ဲ က​ေလး​ေတြက ငို ....အႏုိင္​က်င္​့​ေနတ့ဲ က​ေလး​ေတြက အႏုိင္​က်င္​့န႔ဲ ~~တခ်ိဳ႕မ်ားၾက​ေတာ့ အ​ေမ​ေတြကို အိမ္ ​ို ျပန္​လိုက္​ခ်င္​လို႔ အတင္​းဆြဲထားၾကသူ​ေတြက ႐ွိ​ေသးသည္​ !

ထို ဆူညံမႈ​ေတြၾကားထဲသို႔ ​ၿငိမ္​သက္​စြာ လမ္​း​ေလ်ွာက္​လာ​ေသာ က​ေလး တ​ေယာက္​ !

Boy's Omma- သား​ေရ အ​ေမျပန္​ၿပီ​ေနာ္​ !

ထို​ေကာင္​​ေလးလဲ ​ေခါင္​းတခ်က္​သာ ညိမ္​့ျပခ့ဲ ၿပီး သူ႔အတန္​းထဲ သို႔ တန္​းတန္​းမတ္​မတ္​သာ ၀င္​လာခ့ဲ သည္​ ! ထို​ေကာင္​​ေလး ၏ မ်က္​ႏွာမွာ အရယ္​ အျပံဳး ဆိုသည္​့အရိပ္​အ​ေယာင္​ တစက္​မ်ွပင္​မ​ေတြ႔ရ !
သူ အခန္​းရ႕ဲ ​ေထာင္​့​ေလးကို သြားၿပီး သူ႔လြယ္​အိတ္​ထဲ က စာအုပ္​​ေလးကို ထုတ္​ဖတ္​​ေနလိုက္​သည္​ ! စာအုပ္​​ေပၚမွာ ​ေရးထားတ့ဲ နာမည္​က
"BYUN BAEKHYUN"
စာအုပ္​ဆိုသည္​မွာ အျခားမဟုတ္​ ! သူအျပင္​း​ေျပ ဖတ္​ဖို႔ယူလာ​ေသာ ႐ုပ္​ျပ​ေရာင္​စံု စာအုပ္​​ေလးပင္​ျဖစ္​သည္​ !
ထို ​ေကာင္​​ေလးကို ဘယ္​သူမွ ဂ႐ုမစိုက္​ ~သို႔​ေသာ္​ ဟိုဘက္​ ​ေထာင္​့တ​ေနရာက ​ေန....သူ႔ကို စူးစမ္​းစြာ ၾကည္​့​ေနခ့ဲ​ေသာ နားကားကား ​ေကာင္​​ေလး တစ္​​ေယာက္​ !
သူ႔လည္​ပင္​းမွာ ဆြဲထား​ေသာ card အရ​ေတာ့ သူ႔နာမည္​က "PARK CHANYEOL"

Chanyeol-သူ႔ၾကည္​့ရတာ ထူးဆန္​းလိုက္​တာ !သူ၀င္​လာတာ သူမ်ား​ေတြလို ငိုလည္​းမငိုဖူး...သူ႔အ​ေမကိုစကားလည္​း ျပန္​မ​ေျပာဖူး...႐ုပ္​တည္​ႀကီးန႔ဲ ~ငါ သြားစကား​ေျပာၾကည္​့လိုက္​ဦးမယ္​ !

ထို​ေကာင္​​ေလးလဲ ထိုင္​​ေနရာမွထလိုက္​ၿပီး ထူး​ဆန္​း​ေသာ​ေကာင္​​ေလး ဆီသို႔​ေလ်ွာက္​သြားလိုက္​သည္​ !

Chanyeol's POV-woow....သူက အရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာဘဲ..မ်က္​လံုး​ေလး​ေတြကလည္​း ​ေမွး​ေမွးန႔ဲ Puppy ​ေလးက်​ေနတာဘဲ...အသား​ေလးကလည္​း ျဖဴ​ေဖြး​ေနတာဘဲ !

Chanyeol-Annyeong ! ငါ့နာမည္​က Park Chanyeol ပါ ! ငါမင္​းန႔ဲ သူငယ္​ခ်င္​းျဖစ္​ခ်င္​လို႔ ပါ !

My Unexperiance BabyWhere stories live. Discover now