Ep-2

726 86 2
                                    

NEXT MORNING ~~

Yeol ​တ​ေယာက္​ ​ေက်ာင္​းသို႔​ေရာက္​လာခ့ဲသည္​...သူ အခန္​းကို က်ီးကန္​း​ေတာင္​း​ေမွာက္​ ႐ွာၾကည္​့သည္​...

Yeol - မ​ေရာက္​ ​ေသးဖူးဘဲ !

သူ ႐ွာ​ေနသည္​မွာ..တျခား​ေတာ့မဟုတ္​ ! Byun Baekhyun ဆို​ေသာက​ေလး ကိုသာ~

Yeol လဲ မ​ေန႔က သူ​ထိုင္​ခ့ဲတ့ဲ အခန္​း​ေထာင္​့​ေလးကို သြားထိုင္​ၿပီး ​ေဘး ဘီ လွည္​့ုၾကည္​့လိုက္​သည္​....

Yeol- အမ္​ ? ဟိုပိစိက ​ေရာက္​ႏွင္​့​ေနၿပီဘဲ~ ခုန အ့ဲ​ေလာက္​ လိုက္​႐ွာတာ​ေတာင္​ မ​ေတြ႔ဖူး

Yeol's POV - ​ေတာ္​​ေတာ္​ ကန္​းဒ့ဲ ငါ ! -.-

Baekhyun တစ္​​ေယာက္​ မ​ေန႔က သူထိုင္​ခ့ဲ တ့ဲ​ေနရာ​ေလးမွာဘဲ ႐ွိ​ေနသည္​ ! Chanyeol လဲ Baekhyun ဆီ ​ေလ်ွာက္​ သ​ြားလိုက္​သည္​ ...

Yeol - Baekhyun မင္​းက ႀကိဳ ​ေရာက္​​ေနတာလား ?

Baek ​ေခါင္​းတခ်က္​သာညိမ္​့ျပသည္​ !

Yeol- ငါ မင္​းကို Baek လို႔ဘဲ ​ေခၚမယ္​ ! Baekhyun ဆိုတာႀကီးက ​ေခၚရတာ နည္​းနည္​း ႐ွည္​​ေနသလား လို႔ xD

Baek- မင္​းသ​ေဘာပါ Yeol !

Yeol တစ္​​ေယာက္​ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေပ်ာ္​သြားသည္​ ! ဟုတ္​သည္​​ေလ.....ဒီ​ေန႔မွ သူစကား​ေျပာတ့ဲ အသံကို ​ေသခ်ာၾကားဖူးတာကို... ဒါ ခုခ်ိန္​ထိ သူ​ေျပာသမ်ွ စကားလံုးထဲမွာ အ႐ွည္​ဆံုးစကားဘဲ​ေလ ! သို႔​ေသာ္​ Baek ၏ အသံပိစိ ​ေလး​ေၾကာင္​့ Yeol ျပံဳးစိစိ ႏွင္​့ ....

Baek- ဘာ​ေတြ ျပံဳးစိစိ လုပ္​​ေနတာလဲ ?

Yeol- Arnyi ya !! မင္​းအသံက ပိစိ​ေလး .....ဟားဟား..... ဟုဆိုကာ ခြက္​ထိုးခြက္​လန္​ ရယ္​​ေလသည္​ !

Baek တစ္​​ေယာက္​လည္​း ဘု ၾကည္​့ၾကည္​့ၿပီး....​Baek- အက်င္​့ပုတ္​ႀကီး !
ဟု တိုးတိုး​ေလး ​ေျပာကာ ​ေအာက္​ငုံ႔သြား​ေလသည္​ ! ဒါ​ေပမ့ဲ Baek ရ့ဲ 2 ႏွစ္​ၾကာ​ေပ်ာက္​ကြယ္​​ေနတ့ဲ အျပံဳး​ေလးတခု ျပန္​လည္​ ႐ွင္​သန္​လာတယ္​ဆိုတာ Baek မွလြဲရ်္​ မည္​သူမွ မသ္ိ​ေခ် !

Yeol- ​ေဟး Baek စိတ္​ဆိုးသြားတာလား?စိတ္​မဆိုးပါန႔ဲကြာ ငါက ခ်စ္​လို႔စတာကို

My Unexperiance BabyWhere stories live. Discover now