The fight

33 2 1
                                    

                   O lupta apriga era pe cale sa se produca pe terenul ce inconjura castelul Hyrule.Conducatorii celor 2 tabere inaintau.Callo,cu sabia subtire dar taioasa il privea rece pe Ganandorf.Lordul era unul inalt si mare cu 2 sabii cat toate zilele si un par rosu ca focul,si cand spun ca focul,ma refer la foc adevarat. Ochii albastrii ai printesei s-au intalnit cu ochii demonici ai lordului facand-o sa incremeneasca.

                   Langa lord au aparut 2 personaje misterioase.Volga,un mutant ,un dragon,o fiinta sau poate toate trei,oricum,odata cu furia lui aparea si dragonul pe care il ascundea sub o masca si Wizzro,un vrajitor,un demon intunecat si posesorul unui singur ochi ce tinea si pe post de gura.

                   Callo a incremenit si mai tare.A cazut in genunchi cu gandul ca Hyrule ar pute fi cucerit de un demon.Simti cum 2 maini ii ating usor spatele...Telma si Kafey ii erau alaturi.Atunci,Callo nu stia cine era soldatul dar Telma i-a explicat si a inceput sa banuiasca cine putea sa fie posesorul curajului.

                   Callo s-a ridicat si...lupta a inceput.

                   Soldatii luptau pentru Hyrule,pentru Callo care,si-a pierdut speranta ca va mai putea salva Hyrule.

                   Ganandorf elimina orice ii statea in cale... Atacurile ii veneau de hac lui Callo care lupta si lupta pentru a-si pastra mostenirea,The Triforce of Wisdom.Cu fiecare lovitura pe care o primea din parte sabiilor lordului,increderea ca Hyrule va mai ramane intreaga dupa aceasta batalie se risipea prin norul negru creat de demoni.


                      







The chosen heroUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum