1. Bölüm

135 3 3
                                    

Adım Peter. 17 yaşındayım. 5 yaşında Chloe adında bir kız kardeşim var. Bir pazartesi akşamı annem Mary ve babam Herry yakın arkadaşları Bayan Lıly'ın davetine gideceklerdi. Odamda sıkıntıdan patlarkene annem kapıyı tıklatıp Chloe ile içeri girdi ve "Size bir sürprizim var." dedi. Heyecanla hemen yatakta doğruldum ve gözlerimi büyütüp anneme baktım ve annem "Sizin için bir bakıcı tuttum." dedi

******************

İlk başta sinirlendim tabi sonuçta 17 yaşında bir ergenim. Ama sonra olgun biriyle sohbet etmenin evde 5 yaşında ki bir kızla takılmaktan daha iyi olur diye düşündüm ve asık suratımı normale çevirdim. Kapı tıklandı. Aşağı inip hemen kapıyı açtım. Kapıyı açar açmaz şok olmuştum. Karşımda ki kız daha önce hiç konuşmadığım sınıf arkadaşım Sarah idi.
İçeri davet ettim. İçeri girdiğin de annem Chloe'nin ve benim yanağıma bir öpücük kondurup kapıyı çekip babamla evden ayrıldı.

*****************

Sarah ile birlikte salona geçip sohbet etmeye başladık. Sarah'la daha önce hiç bu kadar yakın olmamıştık. Sanırım Sarah'ya aşık oluyordum. Annem bol sarımsaklı pizza yapmıştı. Sarah'ya atıştırmalık ister misin diye sorduğum da olur demişti. Mutfağa geçip fırının kapağını açtığım da evi yoğun bir sarımsak kokusu sardı. Ama salona geldiğim de Sarah orta da yoktu. Chloe'ye Sarah'ın nerde olduğunu sordum. Hızla lavaboya gittiğini söyledi. Yukarı çıkıp kontrol etmek istediğim de lavabodan tuhaf sesler gelmeye başladı. Sarah'ya iyi olup olmadığını sordum korkunç bir sesle evet dedi. Sanki acı çeken bir sesmiş gibi cevaptı ama bu. Aklıma aşağıda Chloe'ye Sarah'yı sorduğum da verdiği cevap geldi. "Hızla lavaboya gitti ama sanki ışınlanırcasına gitti. Gözümü açıp kapayana kadar." İçimi derin bir korku sardı. Bu neyin nesiydi böyle. Evet daha önce hiç konuşmamıştık ama Sarah'yı hiç böyle görmemiştim. Ah tanrım neler oluyor böyle!.

Vampir BakıcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin