ASKERİM

992 29 8
                                    

8.sınıfta bir genç çocukla tanıșır. Bunlar birbirlerini çok sever. 2 sene sonra genç Kız liseye bașlar. Genç çocugun askerligine günler Kala kızla konușur. Ve kıza bir soru sorar.
-beni bekliyecek Misin?
-ömrümün sonuna kadar
Der. Ve gelen cevap genç çocugu çok sevindirir. Daha sonra çocugun askere gitmesine dakikalar Kala kızla vedalașır ve kız çok aglar malum vedalar her zaman acıdır. Genç çocuk askere gittigi 3.gün genç Kız yola koyulup onun yanına gider aralarında hoș bir sohbet geçer. Aradan 2 hafta geçer ve kızdan Haber yok. Genç çocuk askerlikten izin alarak memleketi Manisaya gider ve giderken kıza bir sürpriz yapmak ister ve büyük bir oyuncak ayı alır. Amacı ona evlenme teklifi etmektir. Ayıcıgın karnına basınca BENİMLE EVLENİRMİSİN? Daha sonra genç kızı görür ve ona köprüye gelmesini söyler. Saatler sonra genç Kız gelir ve genç kıza hediyeyi verir genç Kız paketi açar ve böyle șeyleri sevmedigini söyleyip ayıcıgı așagı atar. Ve genç çocuk așagıdan ayıcıgı almaya iner inerken kamyon çarpar ve hayatını kaybeder cenazede genç kızın elinde ayıcık çok aglar. Ayıcıgın karnına basınca BENİMLE EVLENİRMİSİN Der ve orda hayatının en büyük yalnıșını yaptıgını anlar (elinizdekikerin kıymetini bilin!)

ASKERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin