Deborah Ann "Debby" Ryan [2] [3] (1993 13 Mayıs doğumlu) [4] Amerikalı aktris ve şarkıcı. [5] Ryan olarak oynadığı bilinir Jessie Prescott içinde Disney Channel Original Series Jessie gibi Bailey Pickett Disney Channel içinde Güverte süit Yaşamı.
Ryan yedi yaşında profesyonel tiyatro oyunculuğa başladı; 2007 yılında o çıktı Barney & Friends düz DVD'ye filmi Barney: en Firehouse Let Go ve sonra Disney tarafından ülke çapında bir arama keşfedildi. O da 2008 filmde görünen tanınır Longshots Edith olarak. 2009 yılında, o misafir bir bölüm oynadı Waverly Büyücüleri "in Hannah Montana ile Güverte üzerinde Wizards olarak" Bailey Pickett onu diğer oyuncu arkadaşlarıyla birlikte Güvertede Suite Life. Ardından, 2010 yılında, o filmin oynadı 16 Wishes üzerindeki galası gününde en çok izlenen programı oldu kablo, Disney Channel. 16 Dilek yeni kitlelere Ryan tanıttı; Film demografik yetişkinler (18-34) yüksek izleyici aldı. [6] [7] [8] Kısa bir süre sonra, Ryan bağımsız tiyatro filmde rol aldı ... Ne olursa 20 Ağustos 2010 tarihinde prömiyeri.
Ryan ayrıca 2012 Disney Channel Orijinal Film, rol Radyo Rebel o Tara Adams, radyo kişiliği, Radyo Rebel benimseyen bir utangaç 17 yaşındaki kızı canlandırıyor. Ryan onun televizyon programında, bir bölümünü de yönetti Jessie, [9] 2013 yılında 15 Mayıs 2015 tarihinde yayınlanan, o grup kurdu Never Ending. Temmuz 2015 yılından itibaren, Ryan Hiç bir açılış hareket olarak Ending ile gerçekleştirecek Fifth Harmony 'ın Yansıma Tur.