Sabah uyandığımda kendi evimde olmadığımı farkettim. Peki ya burası kimin eviydi? Dün olanları hatırlamaya çalıştım ve evett burası Justin'in eviydi. İlk defa ne yapacağımı bilmiyordum. Komidinin üstünde olan telefonumu aldım ve 57 cevapsız arama 113 mesaj olduğunu gördüm!!! Lily tam 53 kere aramıştı! Geri kalan aramaların da 2 tanesi Luke'dan, 2 tanesi annemdendi. Mesajların ise 91i Lily'den geri kalanları annemdendi! Hemen Lily'den gelen mesajlara baktım! Çoğu
-Nerdesiin
-Lolaaa
-Beni araa
tarzındaydı. Hemen Lily'yi aradım. İlk çalışta açtı! (Lo-Lola, Li-Lily)
Li: Lola bu saate kadar nerdeydin seni çok merak ettim ne mesajlarıma cevap verdin ne de beni aradım çok endişelendirdin beni. Amber'ı (Lola'nın annesi.) aradım o da bilmiyorum dedi!!!Lo: Sakin ol Lily ben iyiyim, sana herşeyi anlatacağım!
Ve yarım saat süren bir konuşmanın ardından telefonu kapattım. Ama unuttuğum birşey vardı, Justin ne olucaktı? Hemen yan odaya yani Justin'in olduğunu umduğum odaya girdim. Doğru tahmin etmiştim, Justin yatakta uyuyordu. Masada ki küçük kağıdı aldım ve bir not yazdım; Herşey için teşekkür ederim Justin. Notu da komidinin üstüne bıraktıktan sonra yavaşça alt kata yani giriş katına indim. Tam çıkacakken telefonumu yukarıda unuttuğumu hatırladım ve yukarı çıktım. Sanırım bu safer pek yavaş olamamıştır çünkü Justin'in uyanıp beni izlediğini gördüm! Kağıdı eline alıp "Önemli değil" dedi. Gülümsüyordu. Ben de gülümseyip "Ben artık gidiyim" dedim. "Kahvaltıya kalsaydın" deyince "Yok annem merak eder" deyip kapıya doğru yürüdüm. "Az daha unutuyordum" deyip koltuğun üzerindeki kıyafetleri bana uzattı. Tabi ya bunlar benim kıyafetlerim. Normalde utangaç biri olmasamda Justin'in üstümü değiştirdiği düşüncesiyle biraz utandım. Hemen kıyafetleri çantama koyup ayakkabımı giydim. "O Zaman sonra görüşürüz" diyerek gülümsedim. "Görüşürüz" dedi ve kapıdan çıkmamı bekledi. Taksiyi aradım ve boş taksi olup olmadığını sordum. Şansıma yokmuş! Justin de durumu farketmiş olucak ki "İstersen seni bırakabilirim" dedi. Ben de " Ya aslında çok iyi olur" dedim. "Hemen geliyorum" diyerek yukarı çıktı Justin. Tam 1 dakika 3 saniyenin ardından Justin kapıda belirdi. Evet saati sayma gibi takıntılarım vardır benim. Justine baktığımda üstünü değiştirmiş olduğunu gördüm. Pijamalarından kurtulmuş onun yerine dizinin iki cm altında biten bir şort ve mavi bir T-shirt giymiş. Kapının üstündeki rafın üstündeki anahtarı aldı ve dışarı çıkmamı bekledi. O da dışarı çıkınca garaj gibi görünen yere girdik, ve doğru tahmin burası garajdı. Justin siyah Range Rover'ının kapısını bana açtı ve ben de teşekkür edermiş gibi gülümseyerek arabaya bindim. Yolu tarif ettikten 15 dakika sonra evdeydim.
~3 saat sonra~
Eve gelmiş anneme otelde kaldım bahanesi uydurarak odama çıkmıştım. Sıkıldım ve Lily'i aradım.
Lo: Alo Lily?
Li: Alo, eve geldin mi?
Lo:Evet evdeyim. Bize gelsene.
Li: Tamam 5dkya ordayım.
Lily i de çağırdıktan 6 dakika sonra bizim evdeydi. Kolundan çekiştirerek odama sürükledim.
Li: Hemen detayları ver.
Lo: Nasıl yani? Sana anlattıklarımın aynısı başka birşey yok!
Li: Emin misin Lola Steele?
Lo: Başka ne olabilir ki?
Başını eğdi, gözleriyle bişey anlatmaya çalışıyordu, ve belimin biraz aşağısına baktığını gördüm. Yapma ama Lily! Ne düşünüyorsun böyle? Biz hanım hanımcık kızlarız(!)
Lo: Saçmalama Lily! Tabiki de öyle bir şey yapmadık!
Li: Hadi ama Lola, bana anlatabilirsin. Ateşli miydi? Alt taraflardan bişey yaptınız mı?
Lo: Ne demek istediğini anlamıyorum Lily!
Li: ......den bahsediyorum şapşal...Bölüm Sorusu 1; Sizce noktalı yere ne gelicek?
Bölüm Sorusu 2; Lola ve Luke mu? Lola ve Justin mi?
Bölüm Sorusu 3; Hikayeyi beğeniyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smile(Justin Bieber Fanfiction)
RomanceBir hikayede, baş karakter olan kızın en büyük hatası ne? Utangaçlık mı? Öyleyse daha önce okumuş olduğunuz bütün hikayeleri unutun. Bu hikayede bir badboy ve utangaç bir kız yok! Bu hikayede yakışıklı bir popstar ve cesur bir kız var! Bu hikayede J...