Pertemuan Pertama

366 20 2
                                    

BAB 1

Pagi yg hening mmbuatkn Sehun terjaga dari tidur yang lena...

"sehun!!!bngun!nnti lmbt nk pergi office..hri ni ade meeting dgn Syarikat Pemasaran Made..."

Ibu Sehun mengetuk pintu untuk mmbangunkn anak kesayangannya dri tidur...Pintu biliknya dikunci menyebabkn ibunya tidk dpt msuk biliknya...

"Erm...kjaplh ma...!!"mengeliat dn mlirik matanya kearah jam..

****************
"Pa!!ma!!Sehun lpr lah"mengusap perutnya

"Sini meh duduk..awk tu kne prgi kerja cpt sbb ade meetingkn dgn Syarikat Made..."

"Nasib baik mama kejut...Sehun terkunci pintu bilik..sorry ma.."

"Sehun..papa mohon sgt jagalh syarikat tu...syarikt tu papa bngunkn dgn titik peluh papa sndiri..so papa x nk dgn skelip mta syarikt tu hilang.."

"Dh cept mkn..kang lmbt.."

*****************
"Good morning Yura...meeting start pukul bpe"

"Lg 5 minit lg tuan...Pengarah Syarikat Pemasaran Made dh ade dlm bilik meeting"

"Ok..tq for your information.."

***d bilik meeting***

"Annyeong..Stephanie Hwang..just call me Tiffany"menghulurkn tngn

"Yah...Oh Sehun..just calk me Sehun"

Sehun tidak menyambut tngn Tiffany tetapi sebaliknya lngsung duduk

"Ish sombong nye...muka je hensem tpi sombong..menyampah aku.."

Tiffany bermonolong sendiri

"For your information sye x prnh ade rkan kongsi seorg prmpuan so i hrp you berikn kerjasama yg baik..."

"Nei..erm ni lporan graf pemasaran kasut Fkexian dn ksut Made"mnunjukkn fail kpda Sehun

"Erm..not bad and not good...wait..mcm mne graf yg ni bolh turun sdikit dn yg ni mendatar??awak thu x bukn senang syarikt sye nk jdi rkan bisnes dgn syarikat awak...klau mendatar atau jatuh wlaupun 0.01%...sye x bolh terima..awk kne ade alasan yg kukuh sbb syarikt awak pemasaran...so graf ni ade mslh sikit pon mesti awk ade msalh dgn cara pemasaran...tell me what ypur problem!!!"

"First thing first sye nk mintx maaf sbb hritu ade mslh sikit dgn cara pemasaran kmi..mianhei..."

"Bukn senang tau ade msalh mcm nie!!bukn awk yg tnggung rugi"

"Mianhei..."

"Okey...fine..i rasa meeting kita dh hbis..so you bolh blik kot...get out from my meeting room!!!"

Tiffany hnya mmpu than sbar dgn perangai bisnesman yg sombong mcm dye...

"erm...cntik jugk prmpuan td...sje je gertak sikit...kn aku ade gelaran..the arrogant businessman..sbb tulh kne sombong sikit...Staphanie Hwang...cntik nma mcm orgnya"

Sehun bermonolong sendiri...

sehun kluar dri bilik meeting dn terlnggr appanye...

"Sehun..knpe mrh rkan bisnes syarikt kita??Sehun x prnh fikir ke sikit pon jdilh klau rkan bisnes kita skit hti dgn kita..dye bolh bile² hncurkn syarikt kita skelip mata..."

"Ala appa..prmpuan...ape je bolh buat??"

"Sehun...perempuanlh yg bolh buat ape² je bile dye skit hti dgn seseorg...please take a note"

"Urgh...whateverlh pa...Sehun dh mls nk lyn appa."meninggalkn apoanya dn mnunju ke bilik officenya

"Urgh...stress..dsebbkn prmpuan tu aku malu dpn smua staf aku...ingt aku x akn lepaskn kau Stephanie Hwang..."

Handphone milik Sehun berbunyi lagu 'Call Me Baby'

"Hello biy..buat ape???nk jumpa you dkt office bolh??"

"Eh...Irene...erm jumpa mse lunch jelh..dkt Restoran MD...i tunggu tau..love you saranghae..."

***************
"Yura..tolong cancel kn meeting i dri pukul 12-2 tau..sye nk blik..bdan x sehat..."

"Tapi tuan"

"Buat jelh arahn sye..xpyh nk bnyk bantah...!!"Meninggalkn Yura

"ish..marah²..period ke ape.."

Yura bermonolog sndirian...

************
"biy....!!rindu...dh lme x blik Korea..asyik imagine muka you je dlm kpala otak i ni..."

"Lah..hbis muka i ganggu kerja you...tu psal x bolh fokus..klau mcm tu i tutup je guna kettas muka i bile jmpa dgn you..."

"Ish..org ckp serious dye main² pulk..tumbuk kang"

"Oke²"

Tiffany trnmpk Sehun dn Irene bergurau senda

"Ish..pleaselh...Arrogan Man yg aku knal slme ni bolh lmbut dgn prmpuan...huh menyampah"

BERSAMBUNG

*Vote ea korg...saya hrp sngt..
*mian pendek sbb x de idea
*komen tau best ke x best ke..
*terus sokong ff sye ea

{COMPLETED}The Arrogant BusinessManWhere stories live. Discover now