BAB 2
Tiffany pergi ke Restoran dimana Sehun dn Irene dating...
"Irene..kjap ea..i want go to toilet.."
"Okey..i tunggu..jgn lme..nnti rindu..."
Kring!!!kring!!!
"Yeobseyo...Biy...lme x call..knpe???tau x i bosan lyn arrogant man tu...klau you bile² je i bolh lyan"
"Eh dye ni..ade dua bf ke??"Tiffany brmonolog sndiri
"Sbarlh sikit..bukn senang tau i nk rmpas tender dri Syarikat Flexian..."
"Mwo!!!Flexian...tu bkn milik Sehun ke???"Tiffany brckp dlm hti
"Nntilh..bile Sehun dh bg tender yg brhrga i jnji i akn tingglkn dye..buat mse ni klau you nk i rmps tender tu smua you x bolh cemburu klau i goda Sehun"
"Ish...aku kne bgthu Sehun tpi aku x de bukti"
"Nei..i fhm..dhlh yu Sehun dh nk smpai..nnti i calk blik"
"Mian..i lmbt...jom..i ade kerja ni kt office..nk jumpa prmpuan bajet cntik lg..."
"Spe??"
"You x prlu...tu smua just urusan kerja...work only...jgn nk jealous x tntu psal"
****Setibanya di Office****
"Tuan td bru je Cik Tiffany bgthu sye yg dye x dpt nk teruskn meeting ptg ni sbb dye kurg sihat"
"Mwo?????knpe x bgthu awal²!!!tahu x sye dtg blik office ni pon sbb nk meeting dgn dye tau x???x de sye x kira..mcm mne pon awk bgthu Cik Tiffany tu meeting tetap djln kn..klau x sye x akn psarkn kasut sye dkt syarikat dye..titik..!!!!
"tpi tuan dye x sihat.."
"Not my prob..sye thu lg 30 minit dye dh ade dlm bilik meeting..."
Yura pon mendail no Tiffany...sprti yg sudah diarahkn oleh Sehun...
"Yeobsejo...Cik Tiffany right???"
"Nei...wei???"
"Mcm ni cik sye nk mntak maaf sbb Encik Sehun suruh Cik Tifdany dtg juga meeting dgn dye hri nie...dye ckp dye tunggu cik lg 30 minit...please Cik dtg...sye x nk kne mrh dgn Encik Sehun"
"Ok sye dtg maybe lmbt..."
"Tq Cik..."
"Ish mamat tu..aku ckp x sedap bdan paksa lg...germ je...tngok lh nnti aku buat ape..."
**************
"Sehun..!!!ish mne dye ni..ckp jgn lmbt...nilh klau selalu buli org...tngok lh kau kjo lg ape aku buat dkt ko"Tiffany mmbuka pintu office milik Sehun tetapi Tiffany tidk orasan bhawa Sehun berada dsebalik pintu yg dbuka.dahlh Tiffany mengutuk Sehun...
"Ape yg ko nk buat dkt aku???"
Sehun mnutup pintu biliknya dn Tiffany trkjut dgn kehadirn Sehun dsebalik pintu...
"Mne ade buat ape²?"
"Huh lie...dh cpt discuss psal pmasaran tu..!!!"
"X pyh lh mrh² cpt tua nnti bru tau..."
"Aku yg tua bkn ko so x pyh nk bnyk ckp!"
"Btul lh kn rmai yg ckp awk arrogant..."
Sehun hnya mrenung tjam mata Tiffany
"ckp je..."
******selesai meeting*****
"Erm nk aku hntr blik x???"
"X pyh...!!!sye kn bwak kereta!!!"
"Huish..mrh²...period ea???"
"Ape??ingt awk je bolh mrh...sye x bolh???"
"Dh lh..mls nk brgduh...aku blik dulu"
Tiffany meluncur laju kereta BMW miliknya...
*********************
"Aduh..knpe pulk kereta ni...time nilh ko nk rosak"Sehun trnmpk Tiffany dgn keretanya tersadai d tepi jlan raya...
"Hey ladies...knpe kereta...???"
"Aduh dye pulk...erm enth lh tiba² je buat hal..."
"Kereta je mhal...nk aku hntr blik x???"
"X pyh!sye bolh blik sndiri"
"Ok...ko thu x tmpt mcm ni pling bnyk pncuri,perogol bersiri tau...kang klau ko kne rogol sia² je sbb x thu siri berapa....dh lh aku blik dulu..bubye"
"Eh kjap...ok lh..hntr sye blik"
"Tdi brlgak sngt nk tinggl sni...dh msuk cpt"
Sehun lngsung mluncur lju kreta porshe miliknya...
******rumh Tiffany******
"Tq hntr sye blik..."
"Tq je???ni x de???"mnunjukkn pipinya..
"Ish dye ni dh lh arrogant lpstu byuntae pulk tu...memang sesuai org pnggil awak arrogant tpi sye nk tmbh...the arrogant byuntae businessman..sesuai sngt"Tiffany berlri msuk kdlm rumhnya
"Ish...tngoklh ko nnti klau ade meeting lg...siap ko"
********************
BERSAMBUNG*****
*mian pendek...
*vote please
*support my ff ya...
*Happy Reading
YOU ARE READING
{COMPLETED}The Arrogant BusinessMan
FanfictionSinopsis SEORANG Pengarah di sebuah Syarikat Kasut Flexian yg dimiliki oleh Oh Sehun.Semua staf di syarikatnya dah masak sngt dgn perangai Sehun.Syarikat Kasut Flexian mrupakn syarikat No1 d Korea...Disebabkn status syarikt tersebut,staf d situ trp...