O să-mi lipsească .

68 5 6
                                    

Bună ! Mă numesc Ashley şi sunt din Phoenix, Arizona din America . Am 17 ani şi sunt o fire mai sensibilă .  Sunt brunetă , ochi căprui , fără perfecţiune .

Părinţii mei sunt divorţaţi şi îmi petrec mai mult timp cu tata pentru că mama s-a recăsătorit , iar eu nu suport să o văd în preajma altui bărbat .

Am o soră , are 9 ani şi o cheama Jessie . Are dizabilităţi de mică , nu poate să-şi mişte mâinile sau picioarele . 

Viaţa mea ?! E frumoasă într-un fel , iar în altul nu .

- Noaptea trecută -

Mă trezesc din somn si o văd pe surioara mea stând la geam , bolborisind .

- Jes' , ce faci ?! Nu dormi ?! E târziu , haide .

- Ashley ! Mi-e frică :( .

- Ce s-a întâplat ? 

- De ce eu ? De ce m-am născut ? Mai bine mor , uite ! Decât să te văd pe tine cum te chinui cu mine , MAI BINE MOR .

- Jes' , linişteştete şi culcăte .

¤ Mă gândeam cum de o puştoaică de 9 ani , poate să se gandească la atâtea . ¤

- Dimineaţa -

Mă trezesc şi asist din nou la o criză de-a Jessicăi .  

Vedeţi voi , Jessica are probleme mari . Dar e surioara mea şi o iubesc aşa cum e şi trebuie să am grijă de ea .

După toate problemele , o îmbrac şi mergem să luăm micul-de-jun. 

Tata era plecat la muncă , iar eu trebuia să prepar micul-de-jun.

- Ashley , vreau să merg la mama .

¤ Hă ?! Nu-mi adusese aminte de mama decând avea 7-8 ani . Ce se întâmplă ? ¤

- Dar Jes' ,  mama e în Londra .

- Mi-e dor de ea :( .

- Mda , şi mie . 

¤ E cam ciudat , se întâplă ceva cu ea . ¤ 

- Bate cineva la uşă -

¤ POLIŢIA ?!  ¤

- Bună ziua ! Domnul John Lee ?

- Bună ziua ! Scuzaţimă , dar este la servici .

- Mulţumesc , dar trebuie să luăm neapărat legătura cu el . Avem un dosar de crimă ,  aţi aflat ceva ?

¤ Crimă ?! Nu se poate , tatăl meu ? ¤ 

- Nu o.o . Îmi pare rău , cred că faceţi o greşeală .

¤ Închid uşa şi mă pun pe plâns . I-au telefonul şi îl sun pe tata , dar nu răspunde ¤ .

Mă duc în bucătărie , o îmbrăţişez pe Jessie si plec cu ea în cameră.

Dacă tata a făcut o crimă ? Ce se va întâpla cu mine şi cu Jessie ?

...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 07, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O să-mi lipsească .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum