Realitate sau ficțiune

30 2 0
                                    

Soarele deabia răsărise iar alarma ceasului deșteptător îl trezise pe Fate ca să meargă la școală, însă el vroia să mai doarmă. Cu greu se trezește din pat și se îndreaptă spre baie ca să se aranjeze pentru școală.
Luă micul dejun alături de părinții lui Sarah si Mike și după se îndreaptă spre școală.Nu stătea departe, aproximativ 15 minute dar ii placea să meargă pe jos.
Ajungând la școală prietenul său cel mai bun Carl îl întâmpinase cu căldură ca de fiecare dată.
Scoala se terminase iar Fate si Carl se îndreaptă spre casă, la un moment dat Carl s-a despărțit de Fate pentru ca stătea mai aproape de școală.Dupa un timp Fate observă că un om îl urmărește. Era la vreo 50 de metri distanță, Fate se uita în față după iar în spate,cand se întoarse omul dispăruse.
-Cred ca sunt mai obosit decât credeam dacă deja vad oameni care dispar spuse Fate.Mergand vreo 100 de metri se întoarse ai văzu de data asta 2 oameni, un bărbat si o femeie,bărbatul purta un palton negru si un costum dedesubt iar femeia o rochie albastră.Traversând strada dar cu privirea în spate Fate a fost lovit de o mașină scăpată de sub control.Cu ochii aproape închiși Fate ii vazu din nou pe cei 2 oameni apropiindu-se de el iar pa cateva secunde după cu ochii închiși dar încă conștient Fate ii auzi pe cei doi spunându-i: Vei fi bine vom avea grija de tine. După un timp Fate se trezise la spital.Sarah văzându-l pe Fate că s-a trezit un zâmbet imens i se putea vedea pe față.Din afara salonului Mike și Carl intrase înăuntru neputându-si stăpânii lacrimile de fericire.La un moment dat doctorul intrase in salon spunându-i lui Fate că e foarte norocos ca a scăpat fara nici o rana gravă.
Nici lui Fate nu ii venii sa creadă.Timp de vreo doua zile tot avea niste vise ciudate ca si cum era prins într-un loc intunecat si înainte sa se trezească tot vedea o lumina care il scotea din acel loc.După o săptămână lui Fate i s-a făcut externarea si bucuros se îndreaptă spre casa alături de Mike,Sarah si Carl.
Fate se dădu primul jos din mașină si intrase in casa,îndreptându-se spre scări Fate vazu aceiași femeie pe care o vazu si in ziua accidentului care ii spuse:- Ți-am zis ca vom avea grijă de tine.Mike intrand in casa isi pune mana peste umărul lui Fate,speriat se întoarce văzându-l pe tatăl sau.Au petrecut intoarcerea baiatului acasa pana târziu.Carl sa dus acasa iar Mike si Sarah faceau curățenie.Fate s-a dus in camera lui gândindu-se la ce a vazut mai devreme,la un moment dat adormise.Fate se trezise auzind fereastra trântindu-se, s-a ridicat din pat sa o inchida,cand sa intors din nou in pat vazu iar pe cei doi.
Fate speriat i-a întrebat :-Cine sunteți si ce vreti?
-Nu iti vrem răul,eu sunt Dan i-a spus  bărbatul -Iar eu sunt Jane spuse femeia.
Cei doi se uită la Fate zâmbind si spunându-i -Vom avea grija de tine.iar Jane il sărută pe Fate pe frunte apoi dispăruseră amândoi.Fate era foarte speriat dar si foarte bucuros in același timp. In dimineața următoare se trezi si se duse sa se aranjeze,cand se intoarse vazu o silueta masculina dar nu semăna cu cea a lui Dan,apropiindu-se incet Fate se îndreaptă spre scari cu spatele.Ajungand la perete se uita spre scari iar dupa iar in fata cand se intoarse silueta era chiar in fata lui.La fata era tot cicatrizat buzele le avea cusute,ochii rosii iar in loc de obraji nu avea piele si i se vedeau dintii ascuțiți.Fate închise ochii si dupa ii deschise silueta disparuse lasand in urmă un cuvânt:Sin.
Terifiat s-a îndreptat spre camera sa isi ia lucrurile si sa plece.In drum spre școală Dan si Jane au aparut langa Fate ca sa ii spuna ca este cineva rau in casa lui si va il vrea.Prea târziu spuse Fate deja ma "vizitat".
-Unde a-ți fost astăzi? Spuse Fate
-Nu am putut veni deoarece a trebuit să vorbim cu cineva spuse Dan.
-Sa ai grijă de tine deoarece acest demon este foarte inselator si puternic spuse Jane.
Fate fiind foarte confuz i-a întrebat pe cei doi ca cine sunt si cine este acel demon.
-Poti spune ca suntem ca si ingerii tai păzitori.spuse Dan
-Acel demon se numește Sin si e in căutarea persoanelor cu energie spirituala mare.spuse Jane
-De ce nu a venit pana acum dupa mine?
-Atunci când ai avut acel accident sufletul tău a fost prins intre dimensiuni iar Sin ti-a simțit prezența iar eu si Jane te-am scos de acolo.
Deci acele vise nu au fost chiar vise se gandise Fate.
Ziua trecuse foarte repede. Fate deschizând ușa spunând -Hei am ajuns!
Fate nu a auzit nici o voce asa ca sa îndreptat spre camera lui crezand ca Mike si Sarah sunt plecați în oraș deoarece era vineri seara.Dupa ceva timp lui Fate i s-a făcut foame asa ca s-a îndreptat spre bucătărie.Luminile începând sa pâlpâie Sin își facu apariția pe scări iar dupa se îndreaptă spre Fate cu telepoarte in fum.Fate fugind de Sin se îndreaptă spre camera lui ascunzându-se sub pat,Sin se teleportase in camera băiatului.
O lumina de culoare albastra iar Dan si Jane apăruse spunând: -Sin lasa baiatul in pace,nu iti apartine.
Jane se-a îndepărtat de Dan mergând să-l scoată pe Fate de sub pat si il duse in bucătărie.Sin se duse spre Dan rupându-i o mână.Dan scoase un cuțit gravat in argint si niste simboluri ciudate înfingându-l in pieptul lui Sin.
Sin scoase cutitul zambind malefic si spunându:-Poate data trecută ti-a mers dar de data asta......ha,nu prea cred. Sin aruncase cutitul direct in capul lui Dan lăsându-l lat la podea.
Sin se îndreaptă spre bucătărie iar Jane il lasa pe Fate dupa dulap si scoate un pergament cu un sigil in forma unui soare. Apropiindu-se de Sin Jane spune o incantatie iar pergamentul incepe sa se deschidă iesind multe mâini aurite.Sin se teleportase in spatele lui Jane si ii scoase inima cu ultiul gram de putere Jane sa intors spre Sin ținându-l in brațe si spunându-i lui Fate sa ia pergamentul si sa il îndrepte spre el.
Fate facu cum ii spuse Jane si reusi sa il sigileze pe Sin dar si pe Jane.
Evaporandu-se Sin ii spuse lui Fate ca se va întoarce iar Jane i-a spus sa aiba gija de el si de părinții lui.
Pergamentul s-a evaporat lăsând in urma o lumina puternica care l-a lasat pe Fate inconștient,intre timp Mike si Sarah au ajuns acasa si găsindu-l pe Fate lesinat la-u dus la spital.Era in jur de ora 2 si Faye s-a trezit uitându-se in stanga văzându-si mama dormind iar dupa sa uitat in dreapta si a vazut o carte pe dulap,cartea se numea:The sin of Dan and Jane. Fate o luase in mana si spuse: Cartea mea preferata,cred ca mama a adus-o. Fate se lasă pe spate si inchide ochii dupa care adoarme. In dimineata următoare Fate merge acasa impreuna cu părinții lui. Ajungând în casa cei doi se duse in bucătărie iar Fate in cameră.Dupa 5 minute Fate auzise o farfurie cum se sparse si se duse sa vada ce este cand a ajuns jos își văzuse parintii sfartecati.Fate vazand asta fugise in camera,cand a ajuns acolo in spatele sau Sin isi facu apariția spunand: Ti-am zis ca ma voi întoarce râzând malefic.





Asa se termina aceasta poveste,deci întotdeauna sa te gândești de 2 ori cand vezi ceva straniu câteodată realitate poate fi ficțiune dar si fictiunea poate fi realitate

Realitate sau ficțiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum