Multi'de:serkan var -,-
1.bölüm adı:okullar başlıyorr..-"
***
Esila'danEvdeydim annemle birlikte sofrayı hazırlıyordum yarın okullar vardı hic heyacanlı değildim tam tersi gitmek hiç istemiyordum uykumu alamıyordum sabah erken kalk bazende keyifli geçiyordu okul tabiki pelinin sayesinde çok iyi kankamdır kendisi 3seneden beri bu sene 4sene olucak.tezgahın üstünde dometes,salata,kesiyordum salata yapıcaktım annemde fırındaki tavuğu çıkartıyordu.dometesleri salataları doğradıktan sonra tabağa yerleştirdim masaya koydum..!
Annem:"kızım sen hayırdır niye bana yardım ediyorsun bugün."
"Hiç annecim öylesine can sıkıntısı yani."
"İyi madem."
"He.anne bugün selma abla niye yok.selma abla dediğim yemekleri yapıyordu."
"Kızım izin aldı bugnlüğüne benden doktora gidicektim randevusu varmış."
"Hmm yani normalde ikiniz beraber hazırlıyorsunuz ya ondan sordum."
"Anladım kızım hadi tabakları bardakları çatalları kasıkları vb koy hazırla sofrayı."
"Tmm"diyerek ekmek sepetini masaya koydum tabakları yerleştirdim bardakları koyduktan sonra anneme "bitti" dedim."
"Babanı çağır yukardan hadi kızım."
Babam televizyon seyrediyordu.yanına giderek."
"Hadi baba yemek hazır gel sofraya."
"Tmm kızım."dedi ve ayağa kalkıp doğruldu beraber masaya oturduk. Annem bardağıma cola mı koydu ve bende tabağıma birazcık çattalla tavuk koydum ve tabağımın yanina çorba kasesini koydum ilk corbamı içtim cok lezzetliydi tarhanı çorbasını çoook seviyordumm.! Çorbamı bitirken sonra kenara koydum ve çatalı elime alıp tavuğumu yemeğe basladım onuda bitirdikten sonra cola mı bir dikişte bitirdim annem ile babama.! "Afiyet olsun"dedim ve odama çıktım telefonumu elime aldım ve whatssap'tan peline mesaj attım."
"Knk yarın okul var "diyerek yüz çevirme emojisini yolladım."
"Aynen knk ama okulu seviyorum eğlenceli bence."
"Bazen knk hele şu futbol turnuva maçları başlasın bir kaç güne daha çok eğlenceli olucak."
"Evet knk neyse ben biraz kitap okuycam yarın görüşürüz."
"Kitap mı? Puff tmm diyerek yine yüz çevirme emojisini yolladım.ve telefonu kapattı." Leptomu kucağıma koyup açtım face'ye girdim istek yoktu yeni çekindiğim bir resim atmıştım beğenisi:400 dü huhu diyerek güldüm.az kişi açıktı filim izlemeye karar verdim internete "korku filmi yazdım en sevdiğim filimler korku filimleriydi.yazdım ve çıktı açıp izlemeye basladım bazı yerlerinde kadın cığlık atıyordu ve bende korkup kücük bir cığlik atiyordum suanda biri yanımda olsa bana gülerdi.15dakika izledikten sonra leptopu kapattım saat 10:00dı banyoyo gidip dişlerimi fırçaladım.banyadom çıkıp okul kıyafetlerimi hazırladım.! Saat 10:30du assağiya inip annemlere baktım televizyon seyrediyorlardı..!
"Anne ben geldim."
"Gel kızım bizimle birlikte dizi seyret"
Cevap vermeden televizyona döndüm anmemin sacma bir dizisiydi." Bana ask dizisi lazım degildi ki? Korku yada aksiyon veya maç izlerdim ben."
Ama.yatma saatime yarım saat vardı canım sıkılıyordu ve yanlarına geçip oturdum.!"Anne bu dizinin konusu ne ALLAH aşkına?"
"Bu oğlan bu kızı çok seviyor kızda ama babası izin vermiyor evlenmelerine oğlan fakir ama kız zengin o yüzden babas zengin bir erkekle evlenmesini istiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
futbolun prensesi
Teen Fictionkitabımı okursanız sevinirim arkadaşlar sizi çok seviyorumm umarım beğenirsiniz lütfen vote yorumu eksik etmeyin bb.:*