Hemen önüme dönüp ilerlemeye devam ettim kusura bakmayın ama o gerizekalıyla uğrasacak halim yoktu -,-
***
Eve varınca deniz kapıyı açtı ( deniz kim derseniz deniz ecenin kuzeni ) yeni geldiği yüzünden o kadar belli oluyo du ki saçları aşağıya doğru iflas etmisti resmen ve yüzündeki yorgunluk sanki evi bastan aşağı temizledi Allam ya " hazırlan bücür bara gidiyoruz " denize dönüp ters bi bakıs attım ve " türkçen kötüymüş tatlım gidiyoruz değil gidiyorum " dedim tek kaşımı kaldırarak " yoo kuzen türkçem gayet iyi beraber gidiyoruz ve sen 5 dakikada hazır olmassan bu sefer ben seni giydiriyorum " saçmalamayın tabiki sözünü dinlemiycem -,- odama çıktım ve kendimi yatağıma attım tam yavaş yavaş gözlerim kapanırken kazağımın üzerimden sıyrıldığını hissettim " DENİZ !!" Aniden açılmış gözlerime bakarak gülümsedi ve göz kırparak dudaklarını ' ben demiştim ' diye oynattı. Şuan sinirli olduğumu farkına varmış olacakki " ne o kuzen giyinmeye mi karar verdin " dedi ukala bi sekilde fakat gözleri yüzümde değildi ah tabi ya kazağımı çıkarmıştı hemen elimle göğüslerimi kapatıp " s*ktr deniz defol !" Diye çıglık attım "
Ha yani beni giydir demek mi bu tamam benim icin bir zevk " SAPIK ! Aah bide gülümsüyo yastığımı kaptığım gibi ona fırlattım ve " odamdan çık seni pis SAPIK " hala dediğimi dinlemediğinde bisey söylicegini anladım deniz her zamanki gibi kesin bi dille " o bara gidilecek ve sen de geliceksin " dedi tamam ama bana kızmayn ben elimden gelen en iyi mücadeleyi verdim o nokta koymasaydı ben 2. Cümleye başlamıycaktım...Yeni bölüm nasıldı gençler ayrıca ecede begenmediginiz bisey varsa yoruma uçun :* :D