Gdy słońce wschodzi wszystko się zaczyna , gdy zachodzi to zabiera przeszłość ze sobą . Susan to nastoletnia dziewczyna która zawsze lubiła sport , nie miała wielu znajomych ani przyjaciół .Pewnego dnia gdy wraca ze szkoły do domu zatrzymała ja młoda studentka Ewa .
- Część. Widziałam Cię wiele razy gdy biegałaś, jeździłaś rowerem i takie tam.
-Hej. Ja też często Ciebie widzę na rowerze.
Początkowo nie wiedziałam co Ewa chcę odemnie i nie chciałam tego wiedzieć.
-Widziałam że lubisz sport i mam dla Ciebie propozycję, żebyś zaczęła trenować w klubie AWF lekkoatletyke.
-Wiesz co ja nie mam na to tyle czasu , nie wiem czy będę mogła .
Na tym nasza rozmowa się skończyła , ja odeszlam w stronę domu , a Ewa pojechała dalej . Moje życie po tej rozmowie nie zmieniło. Wydało mi się to nie istotne, nawet nic nie mówiłam rodzicom . Lecz niedługo miało się to zmienić. Ponownie spotkałam się z Ewą na ślubie naszej wspólnej znajomej. Temat treningu powrócił wtedy rodzice się wszystkiego dowiedzieli , Ewa opowiedziała nam o klubie, za każdym wypowiedzianym zdaniem przez studetke ja byłam coraz bardziej zadowolona i chętna by zacząć treningi . Dostałam adres klubu sportowego , nareszcie nadszedł ten dzień ide tam . Znalazłam sale , no dobra wchodzę , chwila zawachania ale nic widzę Ewe , jest wporządku , wszyscy się na mnie dziwnie patrzą nie wiem o co chodzi , czy coś jest nie tak jak powinno byc , jednak nie widzę szczęśliwą Ewe biegnącą w moim kierunku .
-Hej . Dzięki że przyszłaś , zaraz przyjdzie trener i opowie Ci wszystko.
- Część. Już nie mogę się doczekać.
-O jest trener chodź przedstawię Cię.
Trenerze mówiłam panu o Susan .Trener chętnie mnie poznał , po krótkiej chwili rozmowy dostałam zgłoszenie i inne dokumenty do wypełnienia . Wyszłam zadowolona i szczęśliwa z wielkim uśmiechem na twarzy. Chciałam jak najszybciej być w domu i pochwalić się rodzicom i znajomym . Dzień się skończył a ja już czekałam na kolejny .
*******************
Zapraszam na kolejne rozdziały i bardzo polecam opowiadania pisane przez NieZnanaAutorka
Pozdrawiam zagadkowa00 😀
CZYTASZ
Uciekające Marzenia
Short StoryJest to jedna z wielu historii z życia Suzan . Jedno niezrealizowane marzenie . Jedna wielka miłość. Jedne złamane serce. Jedna wielka, mała przygoda. Wiele razy wschodzące słońce ale tylko jeden zachodzące. Gdy zajdzie więcej go nie ujrzycie. Smutn...