Co kdybych skusil natáčet na YouTube? Bavilo by to lidi? A co bych vůbec natáčel?
Šel jsem se zeptat pár známých...
Nejdřív mamky a táty. Tátovi to bylo jedno, ale mamka stím moc nesouhlasila. Potom jsem byl ještě u pár kamarádů a každý hned vyjádřil souhlas, bylo mi to divné, myslím si že řekli jo jenom proto, abych ze sebe udělal šaška.Jednoho dne jsem se teda odhodlal a šel natočit video. Nenapadlo mě nic jiného než Happy Whells, hra kterou hraju už dlouho a taky se tam nedá nic moc zkazit. Tak jsem připravil kameru, mikrofon, upravil jsem se a zapl kameru.
Čau lidi já jsem Hoggy a tohle je moje první video. Není teda úplně první mám ještě jeden kanál kde točím covery písniček takže se můžete kouknout. A začal jsem hrát.
Video dotočeno! Teď ho skusím nějak alespoň trochu sestříhat aby to vypadalo dobře. Video je na YouTube! Uvidíme co na to řeknou lidi.
Za pár dní jsem se rozhodl natočit další Happy Whells, protože to video mělo docela dobrý ohlasy, což jsem moc rád! Takže de se točit další video. Video sestříhaný a de se dát na YouTube.
A takhle to bylo pořád. Později jsem začal točit i jiné hry a různé vlogy. A taky začala série challengu s Pavlem, která má velký úspěch, což jsem moc rád.
Uplinul rok a já...
Pokračování příště
ČTEŠ
Petr Lexa alias Hoggy
RandomTento příběh je z pohledu "Hoggyho" na YouTube. Je to můj první příběh a snažím se něco vymyslet