✫ 23 ✫

2.4K 63 9
                                    

Çizgi Filmin Adı: Ruby Gloom

Sıklıkla Verildiği Kanal: Eskiden, Nickelodeon'da çıkardı, artık çıkmıyor.

Kategorisi & Tarzı: Macera / fantastik

Başlıca Karakterleri: Ruby, Iris, Misery, Skull Boy, Two Head Brothers (Frank ve diğerini unuttum) Kedi, Karga, Yarasa, Küçük Hayalet.

Konusu: Küçük, kızıl saçlı bir kız olan Ruby, (Ruby zaten kızıl demek vaov.) tek başına büyük bir evde kalmaya gidiyor ve ev arkadaşlarının ondan biraz değişik olduğunu fark ediyor. Her zaman mutsuz, ve sürekli ağlayan Misery bir çeşit zombi, çılgın, eğlenceli ve kafa dengi Iris bir tepegöz ve aşık olduğu çocuk, Skull Boy bir iskelet. İki kafalı kardeşler de bir çeşit Frankenstain yaratığı olarak adlandırılıyor. Hepsi ile türlü türlü maceralara atılan Ruby kedi, karga ve yarasa ile de zaman zaman konuşabildiğini fark eder. Sanırım çizgi film dizisinin özeti bu.

Kendi Öz Değerlendirmem: Benim en sevdiğim çizgi film bu. Aradan yıllar geçmesine rağmen giriş müziğine kadar, karakterleri türkçeye seslendirenlerin sesleri dahi hala aklımda sanki az önce izlemişim gibi. Hayatımda belki de çizgi filmleri saplantı derecesinde sevme nedenim bu çizgi film olabilir. Şimdiye kadar izlediğim, tartışmasız en harikası bu. Yalnız, lütfen bu çizgi filmi Deviantart veya Pinterest'te araştırmayın, fanlar biraz +18 çizim yapıyor. Ben araştırdığıma pişman oldum.

Ölmeden Önce İzlemeniz Gereken 25 Çizgi FilmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin