Tenefüs zili çalmıştı ben herzamanki gibi cansuyla buluştugumuz yeregittim cansunun yanında buğra vardı yanlarına gidice bu abim bugra dedi cansu biz bugrayla birbirimize bakmış gülüyorduk gülüşmemizi cansu kesti " bi bidaka siz tanıştınızmı" ben"evet yanımda oturuyo abin " bugra ordan sazan gibi atladı hemen "benim bi adım var bugra " bende bunun altında kalmadan hemen "söylemiştin canım " dedim hemen .
Lanet olası zil çalmıştı of ya 10 dk diyolar 2 dk yapıyolar .
Buğranın ağzından
Lise sonda ilk gün nasıl bir okul oldugunu çok merak ediyordum yolda giderken bi kıza çarptım yere düştü tabiki de bagırıp gitti ama kız çok güzeldi sert bakışlarıyla ortalıgı kavurup gitti
1.derse 10 dk geç kaldım çünkü müdürün yanında doldurmam gereken evraklar vardı sınıfımı ögrenip sınıfa gitti kapıyı açtıgımda bütün gözler benim üzerimdeydi bn yeni ögrenciyim diyince zaten hoca anladı geç bi yere otur dedi o ooha o çarptıgım kızda ordaydı tek onun yanı boştu tabikide çarptıgım icin özür dilememe fırsat vermedigi için şimdi özür dileyip adımı söyledigimde kısa bi şok geçirsede cevap vermeyi başara bilmişti adını defne oldugunu ogrenmiştim o ders güzel geçmişti tenefüste cansun yanına gitmiştim defnede cansunun yanına gelmisti cansu bizi tanıştımaya başlamıştiki biz sadece gülüyorduk cansu anlaması kısa sürmedi zil çoktan çalmıştı defnenin soylene soylene gittigini görünce bende pesinden gittim bugün çok güzel geçmisti .
Defnenin Ağzından Devam
Bu gün gerçekten çok güzel geçmişti çokta yorulmuştum sadece eve gidip kendimi yataga atmak istiyordum *_*
Yeni yazmaya başladıgım için bu kadar seviliyosunuz ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annemin Gelini Olurmusun ? (Watty -2016)
RandomHani derler ya benim için ya beyaz var yada siyah benim hayatım da beyaza yer YOK ! Lise gibi bir sınavdan geçerken ikinci bi sınava gerek varmıyıdı ?