Bună! Numele meu este Jhonn. Da, ciudat nume. Am 17 ani şi sunt o pshihopată. De ce ? Îmi place să omor oamenii. Așa mă răzbun pe trecutul meu. Pe toţi ce mi-au distrus viaţa. Nu voi înţelege niciodată de ce au făcut asta. Eram doar un copil. Un copil ciudat, care le rupea capul păpuşilor şi vorbea foarte rar. povestea mea e simplă. Totul a început când mama mea, bolnavă pshihic era internată la centrul de pshihiatrie. Ca o închisoare, numai ca era special făcută pentru nebunii. Omorâse, sau mai bine zis măcelărise 28 de oamenii. Dar era însărcinată.A ascuns asta până în momentul naşterii, nu avea burta aşa mare şi nimeni nu observase. Vroia să mă păstreze. Mă iubea. Dar imediat după ce m-a născut, am fost smulsă din braţele ei, pe motiv că nu era în stare să aibă grijă de mine. Am fost dusă la orfelinat.Un focar de infecţii, unde puteai să găseşti gândacii în castronul cu supă ieftină, mai bine zis apă cu vegeta expirată şi dormeai cu şobolanii în pat. Mâncam 16 copii dintr-o pungă de pufuleţi. Aici dacă nu ştiai să te baţi, erai bătut.Iar eu aveam doar 9 ani. Nu am avut ghinionul, pentru că deşi eram o fată timidă şi slabă, defiecare dată când se lua cineva de mine, îi scoteam ochii sau îl dădeam cu capul de beton, până murea. Mda. Ciudat. Am stat acolo până la 10 ani, când un nenea foarte ciudat a venit şi m-a adoptat. Îmi era frică şi strângeam bine cuţitul sub mânecă. Nu ştiam ce vrea, până să-se ofere să-mi facă baie. Pe bune, aveam 9 ani, nu 5.M-a pieptănat,m-a machiat şi...m-a violat. Da, greu de crezut, dar asta e.
Dimineaţă, servitorii (stătea la vilă şi era bogat) la-u găsit cu un cuţit înfit în cap, " bijuteria ,, tăiată şi o ţeavă introdusă mortal în fund. geamul era larg deschis şi eu dispărusem. Am fugit pe străzii, am refuzat să cerşesc sau ceva. Aşa că o femeie bătrână, i-sa facut milă şi m-a luat în grijă.
Am crescut bine, alaturi de mama mea adoptivă. Însă era bătrână şi a mai trăit doar
5 ani. Deci am fost nevoită, să mă mut într-o garsoniera în marele New York city. E un oraş mare, în care şi acum mă pierd.
****Heii! Ce faceţi măi, cititorilor? Vă place cartea? Să continui? Ştiu că am început cam tragic, dar o sa fie foarte frumos, garantez. Da,da...începe cam horror şi nu vedeţi legătura cu titlul, dar dacă vreţi să continui, v-a ieşi drăguţ.
Nu vă agitaţi, o să pun şi partea Yuri. Dar ce părere aveţi? Merită să mai continui/scriu ? ^^
CITEȘTI
Come back to me(yuri)
RomanceIntraţi într-o lume ciudată, într-un oraş mare, alături de Jhonn, o adolescenta care a avut o viaţă grea, nu are părinţii şi ar vrea să-se răzbune, fiind o criminală în serie. Trebuie să-se descurce pe cont propriu, într-o realitate nu prea fericit...