O seara drăguţa

87 8 0
                                    

Da.în timp ce stăteam liniştită şi dormeam
meam în patul meu pufos,ceva îmi rupe liniştea. Telefonul era pe noptieră. Alarma doar. O opresc şi ma uit încă o dată la ceas.E dimineaţa deja, iar eu azinoapte nu am dormit deloc. Abea ce am dormit 2 ore...ce mă fac ? Am o zii aşa grea. Adica trebuie să mă uit prin mai multe documente,lăsa-te de Jackson.Chiestii interesante. Poate găsesc ceva acceptabil şi pot face şi banii.
Până atunci,merg până jos sa-mi găsesc poate ceva de mâncare. oare mai am felia aia de pizza? Hm...îmi iau un maieu negru şi destul de larg, (adica mai mult de băieţi,cum îmi place mie)o vestă de bugii aşa mai ciudată. blugii gri şi bocamcii.
Îmi prăjesc şuncă, era să pic cu faţa în tigaie. Mă pun la masă,cu telefonul lângă mine.
Mănânc şi mă uit pe ferestră e un timp frumos. Aşa ca dupa ce verfic dacă am telefon, banii căştii şi chiei, ies din casă. Mă duc până în parc,să-mă relaxez puţin.
Îmi aprind o ţigară,îmi bag căştile în urechii şi inspir o gură de aer curat, într-un mod egoist. Dar totuşi.
Mă întrept spre o bancă cât mai retrasa. Stăteam pe telefon. Era linişte şi nimanui nu-i păsa de mine.
Eram singură,
până când a apărut fata aia :
Eu:salut...
Ea:salut.
Eu:şi ce mai zici ?
Ea :stai calma, am aranjat totul.
Eu :ăm,ok.Şi apropo,cum te chiamă ?
Ea: Lilith. Pe tine ?
Eu: Jhonn.
Ea: *îşi scoate pachietul de ţigării* vrei una ?
Eu: Mda
*o ia-u*
"Ea rupe tăcerea,,
Ea: Auzi tu...îmi dai numarul tau ?
Ăh...de ce naiba ar vrea numarul meu ?! Hm, şi totuşi am acceptat şi il-am dat.
Ne-am petrecut urmatoarele 2 ore pe banca, vorbind tot felu' de prostii. Ia-m slus multe intamplarii si ea mie.
Nu ştiu de ce ma-m cam ataşat de fata asta. Adica e drăguţa, dar nu stiu ce sa zic. În fine, să zicem că mi-a plăcut. Adica e de treaba. Dar doar atat.
Ea: cred ca ar fii timpul sa plec. Ne auzim prin mesaje.
Eu: ok.
Ne-am luat in braţe gen "ceau ! Esti de treaba!,, mi-am bagat castile in urechi,am pornit muzica si am plecat acasa. Era 3/4 dupaamiaza.
Mai aveam timp de multe.
Dar deja eram obosita.
Totuşi, imi fac o punga cu fluricle cu,caşcaval şi ma pun in pat. Pe noptiera mea stă un teanc cat china de acte vechii, documente interesante si crime nerezolvate. am intins mana dupa um ziar vechi (ceva despre un asasin) cand telefonul vibteaza. E Li (Lilith).
Eu: Heii Li. Ce e ?
Ea: Bună. Sa vezi chiestie: apartamentul meu e inundat complet. Nu am păţit nimic, dar nu am la cine sa ma duc.
tu, stai singura ? Ştiu ca ne cunoaştem doar de 2/3 zile, dar nu am pe nimeni şi...
Pe moment ma-m blocat, dar într-un final am reuşit sa leg doua cuvinte.
Eu: sigur. Locuiesc singura. Eşti bine venita. Pe la cat ajungi ?
Ea: super. În 40 de inute e ok ?
Eu: minunat. Te aştept.
Am inchis telefonul.
Ma-m trantit în pat.
Eram rupta de obosita.
tocmai cand incepusem sa visez, a venit Li. Era foarte frumoasa, dar era uda pana dupa genunchi. am deschis usor ochii si am vazut inca o perechie de ochii stralucitotrii care ma priveau.
Ea: Scuze ca deranjez,dar stai calma, dupa ce ma pun in pat,nu o sa-mi mai simţi prezenţa.
Eu: Dar e ok. Ce faci ?
Ea: pai mi-e somn.
Mi-e foame...
Eu: am jumatate de pizza şi doua doze de pepsi în frigider.
Şi uite aşa ne-am pus la televizor. Am stat 2/3 ore vorbind tot felu de nimicuri.Zapacita asta era de treaba. ne uitam la un film, becul era stins şi find aşa de bine, cred ca amandoua am aţipit. Ma-m trezit sa sting televizorul. Ea dormea jumatate pe mine. Piticania asta...arata chiar bine. Era frumoasa si prostuţa...dar îmi placea puţin. Oh la naiba, ce prostii spun. Ma-m uitat cateva secunde la chiestiuţa aia care adormise pe mine si simţeam cum îi bate inima. Apoi am zambit o fracţiune de secunda. Imposibil. Eu nu prea am avut pe nimeni si prostuţa asta...lasa. o sa treaca şi v-a pleca şi ea. Am stins TV-ul, am tras mai mult patura si ma-m cuibarit mai bine.
Oricat de rece as fii, parca nu as mai fii vrut sa plece de langa mine. Inca era ca o straina si o cunosc de abea 2/3 zile. Dar...nu e rea. E prostuţa. Şi foarte drăguţa. În orice caz...nu te gandi la altceva! E doar o prietena.
Adorm dinou. Ma simt bine, langa ea.
****

Hei! De aici începe partea yuri. Dar asta nu înseamna ca totul va fii roz. Deci sper ca v-a placut şi imi pare foarte rau ca postez asa rar un capitol, dar sunt foarte ocupata. Încerc sa scriu cat mai curand. Bye bye ^^

Come back to me(yuri)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum