-Haydi Sally artık çıksak iyi olur biraz daha durursak geç kalacağız.
Bu Tom ne kadarda tez canlı biri...
1 saat sonra
-Al Tom işte benden istediğin dosyalar....İnsanlar keşke çalışmasa diye düşünerek bir hışımla odadan çıktım.Odamin kapısını çarparak içeri girdim. Bu yeni projenin içeriklerini anlatan dosyayi kaldırıp yere fırlattım. Bir an için kendimi kaybetmiştim ki kapının tıklanma sesini duydum.
-Gelll
Odama gelen bu şirketin en sıkıcı çalışanı Tim 'di .
-Merhaba Sally , bunlar yeni projenin sözleşme kağıtları bunları bir an önce Jack 'e imzalatıp hemen bana getir. Jack imzalamam için beni buna ikna etmeniz gerekli dedi bizde seni bu işe uygun gördük. O bu projenin yürümeyecegini ve herhangi bir sonuca varamayacagimizi söyledi.
-Ti...
Derken kapıyı carparak odadan çıktı .
Tanrım ,bu bir kabus muydu?Tam çıkıyorum bu azap bitiyor derken; buda son olur umarım diyerek Jack'in odasına doğru yönedim.Koridorda yürürken bir yandan da cümlelerini toparlıyorum.
30 dakika sonra
Bu Jack ne kadarda inatçıydı böyle halen bu projenin yürümeyecegini düşünüyordu. Ona bu projeyi ispatlamaliydim...
Ama o gün bugün değil derken odama vardım .Hızlıca çantası alıp başka biri gelmeden çıkayım umuduyla hızlı adımlarla kapıya yoneldim.Asansore binip aşağıya indim.Arabama bindigimde anahtarı sokup çevirdim. Olanlar oldu. Günü sonunda bitirdim derken bir bela daha beni buldu.
Hemen telefonumu çıkarıp tamirciyi aradım.Tamirci 5 dakika sonra geldi.
Arabamı 10 dakika içinde tamir eder diye düşünürken arabamı çekiciyle çekip tamirhaneye götürmesi gerektiğini söyledi.
O kadar çok sinirlenmistim ki ne yapacağımı bilmiyordum.
Neyse arabayı onlara verdim .Sonrasında ise şirkete geri döndüm .Hemen Tim 'in odasına gidip başka bir sirket arası almalıyım .Daha davet için hazırlanacaktım . Umarım bana yeni bir araba verir diye düşünerek asansöre bindim. Tim'in odasının önüne geldiğimde derin bir nefes alarak kapıyı tıkladım.
-Gelll
-Tim seninle birsey konuşmam lazım
-Önemli bir şey mi?İşim var da.
-Bana başka bir araba verebilir misin?
-Anahtar şuradaki dolapta.
Hemen gösterdiği dolaba doğru ilerledi bu sandigimdan daha kolay olmuştu. Sanırım çok fazla işi olduğu için umursamamıştı.Hemen anahtarı aldım. Teşekkürler diyerek odadan çıktım.
Hızlı adimlarla otoparka doğru gittim .Anahtarı üzerinde arabanın plakası yazıyordu. Anahtarın üzerinde plakasi yazan aracı buldum.
Hemen araca binip gaza bastım şükür ki bu son belaydı.Hemen eve geldim kapıyı açtım. Eve girdim ve odama gittim sıcak bir duş en iyisi olacaktı. Ama çok zamanım yoktu biraz hızlı olmalıydım.
30 dakika sonra
Bu duş çok iyi gelmişti hemen en güzel altın rengi parlak elbiseyi gardıroptan çıkarıp üzerime geçirdim. Çok güzel olmuştum. Kırmızı rujumu sürdüm saçımı arkadan güzel bir topuz yaptım. Muhteşemdim. Artık davet için hazırdım .Olamaz saat 19:19 'du ve davet saat 20.20 'de baslayacakti .Hmen dışarı çıktım.Sin model arabama bindim ve salona doğru yola çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKAM
AdventureSayıların arasında geçen bir ömür sonrasında başlayan büyük bir macera... Rakamlar bakalım bu sefer nasıl bir oyun oynuyorlar? Bakalım bu sefer ikiz kardeşler ve Sally bu büyük bulmacayı nasıl çözecekler? MACERA BAŞLIYOR...