1. Sen

40 4 5
                                    

Milí deníček...
Volám sa Bella a mám 16 rokov....
Dnes v noci sa mi sníval čudný sen.... Snívalo sa mi o lese... Behala som bosá po machu a všade rozvoniavala vôňa stromov... Videla som krásny strom... Dotkla som sa ho a niečo sa zmenilo.... Ale neviem čo... Zajtra sa o tom porozprávam s kamarátkami :)....

2.Deň
Milí deníček
Sú 2 hod. Ráno a zasa sa mi sníval ten sen.... Ale pribudol tam malí domček ... Včera som sa o tom porozprávala s kamarátkami a povedali mi že to bol iba sen a nemám sa báť... Príde mi to dosť zvláštne ... Keď som sa zobudila bolo otvorené okno .... Ale asi som ho zabudla iba zavrieť :)....

3.Deň
Milí deníček....
Tuším že sa dačo deje...
Ten čudný sen čo sa mi sníval je naozaj strašidelný... Teraz ako som behala bosá po machu narazila som na ten domček.... Pri tom domčeku stál malí chlapček prišiel ku mne a povedal mi : ,,Mami ? Poďme domov"... Zlakla som sa a povedala som mu : ,,Prepáč chlapče ale ja niesom tvoja mama :) mám iba 16"....
Pozrel sa na mňa a povedal: ,,Mami ale ..... Cŕŕŕŕn !!! Vyletela som z postele a utekala von z izby.... Potom mi došlo že to bol ten blbý budík od teti Tessie :)

Dúfam že sa vám prvá časť páčila :) za každý odber a zdielanie ďakujem :)

Forest Full Of SecretsWhere stories live. Discover now